Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  9. oldal > >>>
július 5. 15:43:13 válasz erre
Apollo11
V.I.P.
„ Egészen pontosan 2.4x többen kattintnak azon beszámolókra, amelyik az adott oldalletöltésnél előrébb van.” Igen, végtére is ez az, amire felszerettem volna hívni a figyelmet. Ömlesztve jóval kevesebb masszázs jelenik meg a 20-as listában (most 13:7 a partnerek javára), és hamarabb le is nyomják a listáról őket a partnerek. Így a kiemelt felületen kevesebb „kattintásra” van esélyük a masszázs lányoknak, így kimutathatóan hátrányba kerülnek.

„Mobilon oldalletöltésenként véletlen az, hogy szexpartner vagy masszázs kategória van elöl.” Ez valóban így van, tapasztalom. Erre az ad-hoc jelenségre, mint probléma nem gondoltam.

Teljesen érthető voltál. Meglátjuk az érintett statisztika merre fogja billenteni a mérleget.
Az értesítéseket köszi ha átnézed. Jók voltak régen a részletezett "változó" infók a kedvencekről...
Fordítás:   
előzmények
 
július 5. 14:31:45 válasz erre
Webmester
Góré:)
Jelenleg összesítve , ömlesztve jelennek meg a beszámolók, a beszámolók menüpont főoldalán. Csak a föoldalon. csak a legújabb beszámolók.
Ez a legújabb beszámolók listája, ami nem lapozható. A lista tetején és alján található gombok, vagy a menüpontok visznek az egyes kategóriák összes beszámolójára, ami lapozható, és az összes olvasható. (Nyitható almenüről nem tudok)
Ez egy tesztelés, vagy inkább statisztikai elemzés alatt álló metódus.

Az észlelt probléma amire megoldást keresünk:
1. A felhasználók 80 plussz százaléka mobilról nézi az oldalt.
2. Mobilon oldalletöltésenként véletlen volt az, hogy szexpartner vagy masszázs kategória van elöl.
3. Arra az anomáliára figyeltünk fel, hogy amelyik kategória az adott oldalletöltésnél elöl van, azon szignifikáns különséget látunk a jategóriák között , beszámolókra kattintás tekintetében. Egészen pontosan 2.4x többen kattintnak azon beszámolókra, amelyik az adott oldalletöltésnél előrébb van. Mindegy, hogy melyik kategória van elöl. Nagyon sokszor abban néznek meg több beszámolót, amelyik előrébb van - fordítva szinte sosem.
4. Tehát a hátrébb lévő kategória mai beszámolójára kevesebben kattintanak, mint az elöl lévő kategória 2-3 napos beszámolójára.
5. FELTÉTELEZZÜK , hogy ez azért van mert amikor a felhasználó megnézi a listát, és görget lefele, és mondjuk 3 napja nézte utoljára a listát, akkor a 3 napnál megáll nem görget tovább, így el sem jutva a másodiknak kiírt kategória beszámolóihoz.
6. Ezért most a beszámolók főoldalán, a legfrisebb beszámolók ömlesztve jelennek meg, és megnézzük hogyan változnak a kattintásszámok.
7. Ha kevesebb kattintás, vagy ugyanannyi lesz ezen a módon, akkor visszatérünk az erddigi megjelenítéshez, ha több, akkor ez lesz a megjelenítési mód ami jelenleg van.
8. A célunk az, hogy minél többen olvassanak, vegyenek észre MINDEN beszámolót ami íródik - és ez a hirdetők és a vendégek érdeke is. Ha tényleg az a gond, hogy sokan megállnak idő előtt a görgetéssel, és nem jutank el az új beszámolókhoz, ez a mód megoldja.

Remélem teljesen érthető voltam, és mindenre kiterjedő részletes válasuzt adtam :)



Az értesítésekben nem volt változás, de le fogjuk ellenőrizni. Ha jól emlékszem, csak akkor megy értesítés, ha az újdonságok naplójába is bekerül, hogy senki ne kapjon 23 értesítést arről egy nap, hogy egy hirdető felötl/töröl/feltölt/töröl stb 23x egy képet. (talán 10 nap vagy két hét intervallum van azt hiszem, de ellenőrizni fogjuk)
Fordítás:   
előzmények
 
július 5. 13:11:04 válasz erre
Apollo11
V.I.P.
Üdv mindenkinek! Pár napja vegyesen jelennek meg egymás után a beszámolók menüpont alatt a masszázs és a partner beszik. Tegnap voltam egy hölgynél és ma egy kis trécseléssel felhígítva beszélgettem egy másik leányzóval egy jövő heti légyottot egyeztetvén, ahol mindkettő masszázs lánynál szóba került eme változás, ami részemről azt feltételezi, hogy fontos tényező lehet számukra. Mivel a partner beszik mennyisége mindig jóval felülmúlja a massz beszik számát (pillanatnyilag 13:7 arányban a 20-as listán), így tapinthatóan hátrányba kerülnek a masszázs lányok. Mivel köztudott hogy ezt a listát nézik elsődlegesen a vendégek, ezért a hirdetők szempontjából ez fontos tényező lehet. Ez amolyan kiemelt kartoték, üzleti/kereskedelmi platformokon „van hogy” fizetős (ez utóbbit csak azért említettem, hogy mennyire lehet fontos egy főoldal / főmenü, nem a fizetőssé tételére egy javallat). Tudom, hogy van egy opció a sarokban szexpartner / masszázs beszámolók listája, de az már egy újabb nyitható almenü. Ráadásul alig észrevehető (az egyik lány másnapra szúrta ki a másiknak én hívtam fel a figyelmét. De én sem elsőre figyeltem fel rá). Csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy az előző külön választott szexpartner / masszázs beszámolók listája (10/10 metódusban), almenük nélkül egyszerűbb/ átláthatóbb, és talán igazságosabb lehetett.

Amit én személy szerint hiányolok, hogy a régi struktúrával ellentétben most, a személyes menümben a kedvenc hirdetőimről nem kapok automatikusan részletes infókat úgy, mint régen. Arról értesít a rendszer, ha beszámolója jelent meg, de egyéb változásokról, pl: új fotókról hogy egyet említsek, nem.

Természetesen a fent felsoroltak nem kritika, hanem egy észrevétel. Mindenki kezelje habitusa szerint.
Fordítás:   
 
július 5. 07:17:43 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Ezért nincs.
Fordítás:   
előzmények
 
július 5. 07:13:48 válasz erre
Dreamwalker89
Becsben tartott
Ha kenne egy konteo topic, csevegés, fal akármi, többet nézném mint a hirdetőket 😀
Fordítás:   
előzmények
 
július 4. 20:15:20 válasz erre
asafa
Veterán
Helló,
Egy bug: ha elmentek egy beszámolót piszkozatnak ahol már beállítottam a térképen a helyszínt, azt elfelejti, következő megnyitásnál újra a default V. kerületi helyre ugrik.
Fordítás:   
 
július 4. 16:53:34 válasz erre
Draquar
Vezérhím
Szia Webi!
Nálam (szerintem) tegnap óta vegyesen jelennek meg egymás után a Beszámolók menüpont alatt a massz és a partner beszik.
Korábban ugye két jól elkülönített szekcióban láttuk a 10-10(?) legfrissebbet.

Ez koncepció vagy work-in-progress?
Fordítás:   
 
július 3. 16:16:58 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Lefogadom, hogy néha-néha még Webi is meg tud lepődni. (Vagy Vivát kellett volna írnom?)
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 10:27:55 válasz erre
Ez így van, Viva. De meglepetések és relytélyes dolgok bármikor előfordulhatnak.😉
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 10:21:01 válasz erre
Aki lètrehozta, működteti csak tud mindent a saját oldaláról. Legalább egy ember van azèrt, Professzor. :)
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 09:03:12 válasz erre
Webmester, épp ideje volt az írásodnak, helyre rakni néhány tévedést.
Másik dolog: én pl. senkiről sem hiszem, hogy mindent tud az oldalról. Esetleg többet, mint az átlag.
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 07:18:45 válasz erre
Lucien
V.I.P.
Webi, nagyon köszönöm a részletes statisztikai adatokat!
Számomra még egy lényeges dolog derült ki a számokból: a lányok nagyon nem használják ki a napi tombola lehetőségét. Valahol egy számjegyű százaléknyit osztanak ki, de megkockáztatom, hogy ez 5%-nál is kevesebb vagy akörüli. Azaz, több, mint 90%-a "bent marad" ...

@lányoknak: szóval, ha nem tudjátok kinek küldeni a napi tombolát, én szívesen fogadom! :)
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 02:34:50 válasz erre
Webmester
Góré:)
Na még egyszer érdemben válaszolok, után törölni fogom az összeesküvés elméleteket.

Június folyamán 2915 tombola keletkezett. 2536 beszámoló kapcsán került kiosztásra. Ebből következik, hogy 379 tombola keletkezett nem beszámoló kapcsán.

Tehát kb 7,6 (kerekítsünk 7-re) , tehát 7:1 arányban van annak az esélye, hogy hogy egy nyereményt megnyerjen egy beszámolót író egy nem beszámolót íróval szemben. Ez azt jelenti, hogy egy sorsoláson kb. 2 olyan van átlagban, aki nem írt beszámolót. statisztikailag minden 8. (ha ilyenek az arányok) főnyereményt nyer egy beszámolót nem írt felhasználó. Statisztikailag. Ez az arány régebben még nagyobb volt, hiszen pl nem volt infobázis ahol lehetett tombolát kapni, stb. Egyébként az arány folyamatosan tolódik el a beszihez nem kapcsolódó tombolák felé. Az infóbázis egyre népszerűbb, rövidesen kap egy nagyobb upgradet, és külön is szedjük valamennyire a beszamolok.com-tól, új nevet, új felületet is kap.
Előző hónapban a statisztikai átlagnál kevesebb volt beszihez nem kapcsolódó nyertes, 1 ilyen nyertes volt, múlt hónapban meg több, 4.

Tehát bár valóban azok nyernek többször, akik írtak beszámolót az nem azért van, mert bármit is számítana, hanem azért mert több beszámolót szednek össze mint azok akik nem írtak. Asszem 4. es (általános iskola) matek :)

Szóval mellőzzük az ilyen dolgok kijelentését Viva, mert van aki azt hiheti, hogy te mindent tudsz, és ezzel félrevezeted őket, az konteok ma reneszánszukat élik.

Mi azért adunk tombolát, mert az adott tevékenység az oldalon hasznos az oldalnak. Hogy mennyire hasznos, azt az érte járó tombolák mutatják. De minden egyes tombola ugynannyira hasznos számunkra, ergo semmi okunk különbséget tenni más módon a sorsolásnál. Teéljesen véletlenszerű.

Valamint mostantól a tombolajátéknál az is ki van írva, mikor és miért kapta az adott tombolát az aki nyert nyereményt, illetve kapcsolódik e a tombolához beszámoló, és melyik beszámoló.
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 00:43:44 válasz erre
A mindenit, mennyi érdekes és meglepő dolog kerül felszínre annak a néhány mondatomnak a nyomán, amelynek végső célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a tombola játék legújabb fődíjára (milyen hülyén hangzik ez így leírva egy emberről).
Fordítás:   
 
július 2. 21:30:51 válasz erre
Lehet hogy ugyanarra gondoltunk, èn sem tudom ki volt, írtam kb 4 tombola, az simán lehetett pontosan 2 darab is. Arra emlèkszem hogy egy kèzen megszámlálható volt, nagyon kevès ès nyert.

De az hogy nem írt beszit... Lehet règebbi időkből volt. 18 hónapja van hirdetői fődíj, mind a 18 vendèg írt beszit. Ha gondolod ideírom ki ès hány beszit.

Az el kell menni dologban egyetèrtek, többekhez is elmentem vagy előtte vagy utána vagy akkor amikor fődíj volt, kb kèt hirdető maradt ki eddig szexpartnerek közül.
Meg szoktam csinálni saját tombolát ès ott mindig èn nyerek. :)
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 21:24:21 válasz erre
Nem lehetsz Windisgrèc mert ez egy nyilvános adat. :) A szemèlyes menüdben kell renned a tomboláknál a megfelelő gombra, ott a toplista ki hogy áll, hányadik, mennyi van neki. Előző hónap is látszik. Egyetlen szívfájdalmam hogy mindig csak az előző hónap, sajnos nem tárolódik az infó, hogy pl előző 18 hónap. Valamint nem látod csak max az első 100-at, nem lapozható, így nem látszik hányan játszák, kiknek van csak egy db pèldául.
(Pèldául Professzornak 2 tombolája van jelenleg, 20. helyen áll ès nekem pl 11 van ès az 5. helyen állok.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 21:17:17 válasz erre
Kifejtettem csak nem neked válaszolva Soma, hanem fentebb, Professzornak írva meg előbb Webinek. Nem ismètlem meg, össze tudod rakni a megfejtèst.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 21:15:41 válasz erre
Számomra az "algoritmus", "program", "rendszer" vagy a "vèletlen" szavak szinonímák ami által a nyertes kisorsolódik, kigenerálódik, stb. Korábban is olvastam már itt ezt a szót, akkor nem került kigyomlálásra, ezèrt használtam most èn is ezt. De ha nem jó szó erre, okè, nekem mindegy legyen akkor "rendszer" ami választ egy tombolát.

Abban igazad van hogy nem feltètlenül a beszámolóhoz kapcsolódó tombolája nyert annak aki beszit írt, ilyet nem is állítottam mert erre nincs rálátásom csak a nyertesnek meg nektek.

Az èn állításom csupán annyi volt hogy eddig a 18 nyertesből 18 nyertes írt beszit ès ez tèny. Kb olyan mintha egy focicsapat 18 meccsèt piros mezben játszaná ès mind a 18 ilyen meccsük győztes lenne. Lehet nem a piros mez az oka, de jó kabala. Nyilván a múltbeli "hozamok" nem garanciák a jövőre nèzve. Mindenesetre Professzor sopánkodására nagyszerű poèn volt hogy beszit is írjon, hisz eddig beszitlen nyertes mèg nem volt mióta hirdető a fődíj. (Persze ettől függetlenül lehet hogy valamikor lesz olyanra is pèlda, bármi megtörtènhet) De statisztikai alapon nèzve jobb ha ír beszit.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 16:49:48 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Fejtsd ki bővebben, mert így még kevésbé érthető. A tombolajegyen kívül mi kell még a fődíj megnyeréséhez, amihez a besziírás hozzásegít? (Először a szerencsére tippeltem, de elvetettem, mert akkor itt sokan lottómilliomosok lennének. Például te is. Persze, mit tudhatom én?)
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 16:46:11 válasz erre
Royal8118
Törölt reg
Viva!
Azt Te honnan tudod kinek mennyi tombolája van vagy volt?
Már ha nem vagyok Windisgréc?
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 15:28:48 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Én meg emlékszek olyanra, aki 2 tombolával nyert. Nem tudom ki volt az, (nem is érdekel), de 2 tombolája volt. És nem írt beszámolót.
Egyébként pedig szerintem a többség nem vár a szerencsére: el kell menni az adott lányhoz, nem a tombolában kell bízni.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 15:08:23 válasz erre
Webmester
Góré:)
Amit írsz, de facto nem igaz.

Nincs algoritmus. A rendszer totálisan véletlenszerűen választ tombolát. Semmiféle algoritmus nincs. Bedobja egy nagy kalapba az összes szerzett tombolát és kihúz egyet, az lesz a fődíj. Ennyi.

Arról nem is beszélve, hogy az, hogy valaki írt beszámolót és nyert, nem feltétlenül azt jelenti, hogy a beszámoló-hoz kapcsolódó tombola nyert. Minden egyes tombolának ugyanannyi esélye van nyerni, bármilyen módon is szerezték.

A legtöbb tombolát beszámoló írással lehet szerezni, de más összefüggés nincs.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 14:13:34 válasz erre
Nem csak a legjobban ismerem, de a legjobban is èn figyeltem meg. Elkerülte a figyelmed egy fontos tèny Professzor, nevezetesen az algoritmus eddig azokat kedvelte akik írtak beszit. Többeknek elèg volt a hónapban egy beszit írni, de minden nyertes írt az adott hónapban. Nem találsz olyat aki nem írt beszit, de más módon tombolához jutott. Erre cèloztam. Szóval ha nyerni akarsz nem elèg a tombola, (elvben termèszetesen elèg) de kabalából írj egy beszit is, 18-ból eddig 18-szor EZ működött.

Szóval tisztában vagyok vele hányfèle módon lehet mèg tombolához jutni besziíráson kívűl is, de nem csak a tombolaszám a lènyeg. Nem nyert eddig fődíjat az sem akinek 200-nál több tombolája volt. Ès nyert már fődíjat akinek kb 4!!! volt. Az algoritmust is megfigyeltem, eddig kedvelte a besziírókat ès 18 eset már elèg sok ahhoz hogy következtetèst vonjak le.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 14:00:27 válasz erre
Soma, nem a tombolához jutásról beszèltem hanem a fődíj megnyerèsèről. :) Professzor írta hogy nem nyert. Arra reagáltam.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 12:22:00 válasz erre
Bocs, akkor tévedtem. Nem elegendő/nem megfelelő infó alapján vontam le következtetést.
Köszi a pontosítást.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 10:56:46 válasz erre
Royal8118
Törölt reg
Rosszul gondolod!
Kizárólag beszámoló írással vagy az azt helyettesítő VTR egyeztetéssel tudsz rangot lépni.
A pontok csak akkor érnek ranglépést ha van hozzá megfelelő mennyiségű beszámoló vagy VTR egyeztetés.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 09:19:26 válasz erre
Viva, éppen te írod ezt, az oldalt - meglátásom szerint - legjobban ismerő vendég?

Szomorkás sóhajomra szerencsére még csak te és nem a Mindenható adta meg a választ 😀.
Különben beszi írás nélkül nem csak tombolát lehet nyerni, de igen magas rangot is el lehet érni.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 06:16:16 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Nem csak beszivel lehet tombolához jutni.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 00:04:14 válasz erre
De hisz nem is írtál beszámolót. :)
Mint a viccben a Mindenható a panaszkodó lottó-nemnyerőnek: legalább tölts ki egy lottót! Azaz írj egy beszit.
Fordítás:   
előzmények
 
július 1. 00:19:52 válasz erre
Sajnos nem nyertem ☹️
Gratula a nyerteseknek, de amiért írok, hogy látom, hogy ki az, aki miatt hajtani kell a minél több tomboláért!
Köszönöm Mesi, hogy beszálltál a játékba! Ismét itt egy szenzációs nyeremény lehetősége!
Fordítás:   
 
július 1. 00:09:05 válasz erre
Webmester
Góré:)
Előző hónapban megszerezett tombolákat kisorsoltuk.

Gratulálunk a nyerteseknek, őket személyes üzenetben is értesítjük a nyeremények átvételi módjáról.



FŐDÍJ: randi Majával:
743231 - Csopidavid

Akik nem nyertek, szerintünk örülnének egy beszámolónak is a randiról :)


Prémium vendég előfizetés:
513380 - BBoy84
588913 - Speedman
899819 - vivalanocse1
547563 - Gabesz6
170077 - szroland90
494436 - Tamass666
122340 - Prof_Fushimishi
204953 - 7Utas
248636 - Nyuszkó007
134871 - Laca27
751754 - Mike76
450782 - 7Utas
259058 - Odüsszeusz
294458 - issemlenoil
298548 - asafa
308607 - speci


A tombola nyereményjáték újraindul. A fődíj júliusban egy randi lesz Emese szexpartnerrel !

LINK
Fordítás:   
 
június 30. 15:30:20 válasz erre
Webmester
Góré:)
Az objektív valótlanság, a csúsztatás, a logikai önellentmondás nem a valóság egy szeletét mutatja sosem. Hanem egy valakinek a nem letisztult, átgondolatlan véleményét, ami bár lehet sokak fejében hasonló módon létezik, attól még nem lesz valóság. Vannak országok, ahol a hivatalos oktatási tananyag szeint a föld lapos. Attól még nem lesz a valóság. Még csak a valóság kis szelete sem :)
De nem akartam/akarok belemenni és szételemezni a hozzászólásod, mert tényleg értelmetlen lenne, és nem is célom meggyőzni. Mindössze a konklúziódként megfogalmazott károkozás volt az a rész, ahol az addig homlokom tetejére kúszott szemöldököm a tarkómig vándorolt :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 15:24:09 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem a lányon múlik. Ha elkapják büntetik, akár fejlentés, akár tettenérés akár bármi kapcsán. Viszont svédországban. Nem nálunk. Egyelőre.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 15:21:59 válasz erre
Webmester
Góré:)
A politika a mindennapi élet része, hiszen mindenki életére hatással van. Az apolitikus hozzáállás a strucc feje a homokban kategória. Viszont itt csak nagyon szőrmentén került szóba, csak az oldalt érintő kérdéskörben - ami szervesen kapcsolódik az oldalhoz.
Abból az aspektusból beszéltünk róla, hogy milyen hatással lehetnek az irányvonalak az oldalra, és a kisebbségi jogokra, valamint a gyülekezési, a szabad vélemémny nyílvánításra és szólásszabadságra.
Ezeknek valóban politika mentesnek kéne lennie, hiszen alapjogok voltak eddig - és nagyon reméljük így is marad. Viszont ha politikai oldalról ezek nyomás alá vannak helyzetve, akkor nem megkerülhető, hogy a politika szóba kerül.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 15:14:44 válasz erre
Webmester
Góré:)
A klienseket is büntetik. Nem akkor ha a szexmunkás úgy akarja. Tilos. Attól függetlenül ki mit akar.
Van ahol egy szolgáltatás nyújtót, van ahol az igénybevevőt és van ahol mindkettőt büntetik.
Mint a drogoknál. Terjesztőt büntetik, fogyasztót büntetik vagy mindkettőt büntetik.
De nem akkor, ha az egyik résztvevő úgy akarja :) Hatalmas különbség.
Országonként változnak a részletszabályok.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:31:49 válasz erre
Mathis
Lelkes irogató
Ilko, félre ne érts már. Annyit szerettem volna írni, hogy élvezzük ki ezt a csodálatos nyári napot. Itt hirdetnek az oldalon ezek a gyönyörű lányok, foglalkozzunk velük IS 🤝
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:10:32 válasz erre
ilko
V.I.P.
Igazad van, utólag már bánom, hogy MPt behoztam, és részemről befejeztem a politizálást. A linkelt cikk viszont még kapcsolódik is az oldalhoz egy kicsit, és nem politikai indíttatású, hanem ad egy bizonyos képet a szabályozás alapelveiről. De ha nem fér el, Webi nyugodtan törölheti.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:07:24 válasz erre
ilko
V.I.P.
Erre egyszerű a válaszom. Nem a valóságot mutatja, hanem annak egy kis szeletét, ezáltal gátja, hogy a teljes képet megismerhesse az ember.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:04:48 válasz erre
ilko
V.I.P.
És azért írtam, hogy a lányon múlik, mert ha feljelent, akkor téged megbüntetnek, őt viszont nem.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:55:50 válasz erre
Mathis
Lelkes irogató
Szerintem nem kellene a politikát behozni az oldalra, ez az oldal eddig egy üde kivitel volt. Szórakozni járunk ide jól érezni magunkat. Az urak meg menjenek lányokat látogatni és írjanak beszit.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:47:40 válasz erre
ilko
V.I.P.
Akkor ezek szerint pl a belinkelt írás sem, pedig nekem valósnak tűnik... (Másikat is belinkelhettem volna, de ez kitér az alapelvekre, amik 1-1 döntés mögött állnak, ami szerintem fontos.)

https:/www.magyardiplo.hu/archivum/2017/219-2017-januar/2304-prostitucio-a-modellek-harca-a-sved-modell-terjesztese-es-korlatai.html
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:36:37 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Mielőtt valaki ezt a videót komolyan venné: ez csak vicc.


https:/m.youtube.com/watch?v=s6jTZBuCcn4&pp=ygUVVGhlIG9mZmVjZSBnYXkgZHdpZ2h0
Fordítás:   
 
június 30. 13:18:04 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Ez így van. Az egész világon több fiú születik, mint lány. De mivel mi rövidebb ideig élünk ezért több a nő.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:12:40 válasz erre
Webmester
Góré:)
Érdekesség: magyarországon a nők száma több mint a férfiaké. 52% nő. (igen, ebből adődóan 48% férfi:)).
Tehát mondhatnánk azt hogy jó dolgunk van. De részletesen megnézve: a fiatalabb korosztályokban a férfiak a vannak többen - jellemzően 1-2%-al. Életkor szerint előre haladva a nők vannak kevesebben egészen pontosan 55 áves korig. 55-éveseknél megfordul a dolog. És egyre több nö jut egy férfira.
75 évesen egy férfira közel 2 nő jut. 90 éves kor körül már 5 :) Tehát elvileg csak ki kell várni.... :) A gond csak az , hogy mire 90 leszel elfelejted miért is vártad ezt a kort... :)
Ez viszont azzal a szomorú ténnyel van összefüggésben, hogy a férfiak nem húzzák addig mint a nők ... Mondjuk ennek is megvan az oka a vicc szerint : azért élnek a nők tovább, mert nekik nincs feleségük... :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 12:59:34 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Én személy szerint örülnék neki, ha a férfiak között ötször annyi lenne a homoszexuális, mint a nők között 🙂 Méghozzá azért, mert így nekünk hetero férfiaknak több nő jutna. 🙂
Sőt, az lenne az ideális, ha kétszer annyi nő élne a világon.
4 milliárd nő helyett lenne 8 milliárd, na az lenne az igazi. 🙂
Fordítás:   
 
június 30. 12:34:29 válasz erre
Webmester
Góré:)
Illik hozzátenni , hogy "szerinted" :) A távolmaradást SZERINTEM amúgy a tömeg nagysága miatt már bánja - legalábbis az utolsó megszólalásokból már ez jön le nekem. Viszont hogy jól tette? Nem tudom. Politikailag lehet. Csak én fázok a szavazatmaximalizáló , elvek nélküli , centire (milliméterre) kimért dolgoktól, politikától, hiszen ezt látjuk 15 éve... Szóval én nem jelentenék ki fekete fehér dolgokat ez ügyben. Bizonyos szempontból (szavazatmaximalizálás) valószínű, hogy jól tette. Viszont bennem ott van az a kellemetlen érzés, ami elfog ennek kapcsán. Ez ugyanolyan, mint ha én egy olyan felvetésre, ami elsőre nem tűnik számomra jó ötletnek, azt írnám: köszönjük az ötletet, elgondolkodunk a megvalósításán. Helyette inkább végiggondolom, érvekkel , magarázattal stb állok elő, nyílvánosan kielemezzük. Leírom az álláspontom, és bárki más is leírhatja, és tessék , lehet meggyőzni. Pedig könnyebb lenne annyit írni nekem is: Köszönjük az ötletet elgondolkozunk rajta - aztán el is felejetni az egészet. :) Nem is vagyok politukusnak való :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 12:19:24 válasz erre
Webmester
Góré:)
Még a mai nap :)

Kedden 0 óra után pár percel valaki megnyeri a randit Majával LINK , még ma tudtok tombolát gyűjteni;)

Aki nem tudja hogyan tud tombolat szerezni, itt LINK tajékozódhat.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 11:56:55 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem jól tudja.
Többek közt erre írtam, hogy tárgyi valótlanságokat tartalmaz :) Sehol sem (Svédeknél sem :)) azon múlik a büntethetősége senkinek, semmilyen indokból (legalábbis az eu demokráciáiban, Észak Korea más helyzet :)), mert valaki azt akarja... :) Nem mennék bele a svéd modelbe, mert magyarországon vagyunk, teljesen más szabályozással, viszont teljesen eltér ez az irány az eredeti témától, akit érdekel nézzen utána :)
Tényleg az a kérésem, hogy lehetőleg mindenki még azelőtt nézzen utánna annak amiről ír, és gondolja is át, mielőtt butaságokat írna.... :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 11:31:50 válasz erre
"Ha jól tudom a svédeknél próbáltak valami olyat, hogy büntethető a vendég, ha a szexmunkás úgy akarja"

Akkor jól be kell gyakorolni itthoni lányokon a kedvességet meg a fekvést masszázsnál, nehogy ott kint baj legyen belőle
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 10:49:26 válasz erre
Webmester
Góré:)
Hozzászólasodban leírt veleményed, bár hemzseg a ténybeli valótlan állításoktól és csúsztatásoktól, és szép nagy logikai bukfencektől, elhiszem, és elfogadom, hogy ez a véleményed.

Viszont érdekelne pontosan ez a ķárokozás.
Milyen kárt okoz a hozzád hasonló álláspontot képviselőknek - vagy bárkinek - egy ilyen békés felvonulás?
Fordítás:   
előzmények
 
<<< <  9. oldal > >>>
Happy Massage