Üzenőfal

Üzenet írásához legalább Friss újonc rang szükséges.
A rangok listájáról itt olvashatsz
<<< <  11. oldal > >>>
július 3. 09:03:12 válasz erre
Webmester, épp ideje volt az írásodnak, helyre rakni néhány tévedést.
Másik dolog: én pl. senkiről sem hiszem, hogy mindent tud az oldalról. Esetleg többet, mint az átlag.
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 07:18:45 válasz erre
Lucien
V.I.P.
Webi, nagyon köszönöm a részletes statisztikai adatokat!
Számomra még egy lényeges dolog derült ki a számokból: a lányok nagyon nem használják ki a napi tombola lehetőségét. Valahol egy számjegyű százaléknyit osztanak ki, de megkockáztatom, hogy ez 5%-nál is kevesebb vagy akörüli. Azaz, több, mint 90%-a "bent marad" ...

@lányoknak: szóval, ha nem tudjátok kinek küldeni a napi tombolát, én szívesen fogadom! :)
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 02:34:50 válasz erre
Webmester
Góré:)
Na még egyszer érdemben válaszolok, után törölni fogom az összeesküvés elméleteket.

Június folyamán 2915 tombola keletkezett. 2536 beszámoló kapcsán került kiosztásra. Ebből következik, hogy 379 tombola keletkezett nem beszámoló kapcsán.

Tehát kb 7,6 (kerekítsünk 7-re) , tehát 7:1 arányban van annak az esélye, hogy hogy egy nyereményt megnyerjen egy beszámolót író egy nem beszámolót íróval szemben. Ez azt jelenti, hogy egy sorsoláson kb. 2 olyan van átlagban, aki nem írt beszámolót. statisztikailag minden 8. (ha ilyenek az arányok) főnyereményt nyer egy beszámolót nem írt felhasználó. Statisztikailag. Ez az arány régebben még nagyobb volt, hiszen pl nem volt infobázis ahol lehetett tombolát kapni, stb. Egyébként az arány folyamatosan tolódik el a beszihez nem kapcsolódó tombolák felé. Az infóbázis egyre népszerűbb, rövidesen kap egy nagyobb upgradet, és külön is szedjük valamennyire a beszamolok.com-tól, új nevet, új felületet is kap.
Előző hónapban a statisztikai átlagnál kevesebb volt beszihez nem kapcsolódó nyertes, 1 ilyen nyertes volt, múlt hónapban meg több, 4.

Tehát bár valóban azok nyernek többször, akik írtak beszámolót az nem azért van, mert bármit is számítana, hanem azért mert több beszámolót szednek össze mint azok akik nem írtak. Asszem 4. es (általános iskola) matek :)

Szóval mellőzzük az ilyen dolgok kijelentését Viva, mert van aki azt hiheti, hogy te mindent tudsz, és ezzel félrevezeted őket, az konteok ma reneszánszukat élik.

Mi azért adunk tombolát, mert az adott tevékenység az oldalon hasznos az oldalnak. Hogy mennyire hasznos, azt az érte járó tombolák mutatják. De minden egyes tombola ugynannyira hasznos számunkra, ergo semmi okunk különbséget tenni más módon a sorsolásnál. Teéljesen véletlenszerű.

Valamint mostantól a tombolajátéknál az is ki van írva, mikor és miért kapta az adott tombolát az aki nyert nyereményt, illetve kapcsolódik e a tombolához beszámoló, és melyik beszámoló.
Fordítás:   
előzmények
 
július 3. 00:43:44 válasz erre
A mindenit, mennyi érdekes és meglepő dolog kerül felszínre annak a néhány mondatomnak a nyomán, amelynek végső célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a tombola játék legújabb fődíjára (milyen hülyén hangzik ez így leírva egy emberről).
Fordítás:   
 
július 2. 21:30:51 válasz erre
Lehet hogy ugyanarra gondoltunk, èn sem tudom ki volt, írtam kb 4 tombola, az simán lehetett pontosan 2 darab is. Arra emlèkszem hogy egy kèzen megszámlálható volt, nagyon kevès ès nyert.

De az hogy nem írt beszit... Lehet règebbi időkből volt. 18 hónapja van hirdetői fődíj, mind a 18 vendèg írt beszit. Ha gondolod ideírom ki ès hány beszit.

Az el kell menni dologban egyetèrtek, többekhez is elmentem vagy előtte vagy utána vagy akkor amikor fődíj volt, kb kèt hirdető maradt ki eddig szexpartnerek közül.
Meg szoktam csinálni saját tombolát ès ott mindig èn nyerek. :)
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 21:24:21 válasz erre
Nem lehetsz Windisgrèc mert ez egy nyilvános adat. :) A szemèlyes menüdben kell renned a tomboláknál a megfelelő gombra, ott a toplista ki hogy áll, hányadik, mennyi van neki. Előző hónap is látszik. Egyetlen szívfájdalmam hogy mindig csak az előző hónap, sajnos nem tárolódik az infó, hogy pl előző 18 hónap. Valamint nem látod csak max az első 100-at, nem lapozható, így nem látszik hányan játszák, kiknek van csak egy db pèldául.
(Pèldául Professzornak 2 tombolája van jelenleg, 20. helyen áll ès nekem pl 11 van ès az 5. helyen állok.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 21:17:17 válasz erre
Kifejtettem csak nem neked válaszolva Soma, hanem fentebb, Professzornak írva meg előbb Webinek. Nem ismètlem meg, össze tudod rakni a megfejtèst.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 21:15:41 válasz erre
Számomra az "algoritmus", "program", "rendszer" vagy a "vèletlen" szavak szinonímák ami által a nyertes kisorsolódik, kigenerálódik, stb. Korábban is olvastam már itt ezt a szót, akkor nem került kigyomlálásra, ezèrt használtam most èn is ezt. De ha nem jó szó erre, okè, nekem mindegy legyen akkor "rendszer" ami választ egy tombolát.

Abban igazad van hogy nem feltètlenül a beszámolóhoz kapcsolódó tombolája nyert annak aki beszit írt, ilyet nem is állítottam mert erre nincs rálátásom csak a nyertesnek meg nektek.

Az èn állításom csupán annyi volt hogy eddig a 18 nyertesből 18 nyertes írt beszit ès ez tèny. Kb olyan mintha egy focicsapat 18 meccsèt piros mezben játszaná ès mind a 18 ilyen meccsük győztes lenne. Lehet nem a piros mez az oka, de jó kabala. Nyilván a múltbeli "hozamok" nem garanciák a jövőre nèzve. Mindenesetre Professzor sopánkodására nagyszerű poèn volt hogy beszit is írjon, hisz eddig beszitlen nyertes mèg nem volt mióta hirdető a fődíj. (Persze ettől függetlenül lehet hogy valamikor lesz olyanra is pèlda, bármi megtörtènhet) De statisztikai alapon nèzve jobb ha ír beszit.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 16:49:48 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Fejtsd ki bővebben, mert így még kevésbé érthető. A tombolajegyen kívül mi kell még a fődíj megnyeréséhez, amihez a besziírás hozzásegít? (Először a szerencsére tippeltem, de elvetettem, mert akkor itt sokan lottómilliomosok lennének. Például te is. Persze, mit tudhatom én?)
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 16:46:11 válasz erre
Royal8118
Törölt reg
Viva!
Azt Te honnan tudod kinek mennyi tombolája van vagy volt?
Már ha nem vagyok Windisgréc?
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 15:28:48 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Én meg emlékszek olyanra, aki 2 tombolával nyert. Nem tudom ki volt az, (nem is érdekel), de 2 tombolája volt. És nem írt beszámolót.
Egyébként pedig szerintem a többség nem vár a szerencsére: el kell menni az adott lányhoz, nem a tombolában kell bízni.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 15:08:23 válasz erre
Webmester
Góré:)
Amit írsz, de facto nem igaz.

Nincs algoritmus. A rendszer totálisan véletlenszerűen választ tombolát. Semmiféle algoritmus nincs. Bedobja egy nagy kalapba az összes szerzett tombolát és kihúz egyet, az lesz a fődíj. Ennyi.

Arról nem is beszélve, hogy az, hogy valaki írt beszámolót és nyert, nem feltétlenül azt jelenti, hogy a beszámoló-hoz kapcsolódó tombola nyert. Minden egyes tombolának ugyanannyi esélye van nyerni, bármilyen módon is szerezték.

A legtöbb tombolát beszámoló írással lehet szerezni, de más összefüggés nincs.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 14:13:34 válasz erre
Nem csak a legjobban ismerem, de a legjobban is èn figyeltem meg. Elkerülte a figyelmed egy fontos tèny Professzor, nevezetesen az algoritmus eddig azokat kedvelte akik írtak beszit. Többeknek elèg volt a hónapban egy beszit írni, de minden nyertes írt az adott hónapban. Nem találsz olyat aki nem írt beszit, de más módon tombolához jutott. Erre cèloztam. Szóval ha nyerni akarsz nem elèg a tombola, (elvben termèszetesen elèg) de kabalából írj egy beszit is, 18-ból eddig 18-szor EZ működött.

Szóval tisztában vagyok vele hányfèle módon lehet mèg tombolához jutni besziíráson kívűl is, de nem csak a tombolaszám a lènyeg. Nem nyert eddig fődíjat az sem akinek 200-nál több tombolája volt. Ès nyert már fődíjat akinek kb 4!!! volt. Az algoritmust is megfigyeltem, eddig kedvelte a besziírókat ès 18 eset már elèg sok ahhoz hogy következtetèst vonjak le.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 14:00:27 válasz erre
Soma, nem a tombolához jutásról beszèltem hanem a fődíj megnyerèsèről. :) Professzor írta hogy nem nyert. Arra reagáltam.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 12:22:00 válasz erre
Bocs, akkor tévedtem. Nem elegendő/nem megfelelő infó alapján vontam le következtetést.
Köszi a pontosítást.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 10:56:46 válasz erre
Royal8118
Törölt reg
Rosszul gondolod!
Kizárólag beszámoló írással vagy az azt helyettesítő VTR egyeztetéssel tudsz rangot lépni.
A pontok csak akkor érnek ranglépést ha van hozzá megfelelő mennyiségű beszámoló vagy VTR egyeztetés.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 09:19:26 válasz erre
Viva, éppen te írod ezt, az oldalt - meglátásom szerint - legjobban ismerő vendég?

Szomorkás sóhajomra szerencsére még csak te és nem a Mindenható adta meg a választ 😀.
Különben beszi írás nélkül nem csak tombolát lehet nyerni, de igen magas rangot is el lehet érni.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 06:16:16 válasz erre
SimiSoma
V.I.P.
Nem csak beszivel lehet tombolához jutni.
Fordítás:   
előzmények
 
július 2. 00:04:14 válasz erre
De hisz nem is írtál beszámolót. :)
Mint a viccben a Mindenható a panaszkodó lottó-nemnyerőnek: legalább tölts ki egy lottót! Azaz írj egy beszit.
Fordítás:   
előzmények
 
július 1. 00:19:52 válasz erre
Sajnos nem nyertem ☹️
Gratula a nyerteseknek, de amiért írok, hogy látom, hogy ki az, aki miatt hajtani kell a minél több tomboláért!
Köszönöm Mesi, hogy beszálltál a játékba! Ismét itt egy szenzációs nyeremény lehetősége!
Fordítás:   
 
július 1. 00:09:05 válasz erre
Webmester
Góré:)
Előző hónapban megszerezett tombolákat kisorsoltuk.

Gratulálunk a nyerteseknek, őket személyes üzenetben is értesítjük a nyeremények átvételi módjáról.



FŐDÍJ: randi Majával:
743231 - Csopidavid

Akik nem nyertek, szerintünk örülnének egy beszámolónak is a randiról :)


Prémium vendég előfizetés:
513380 - BBoy84
588913 - Speedman
899819 - vivalanocse1
547563 - Gabesz6
170077 - szroland90
494436 - Tamass666
122340 - Prof_Fushimishi
204953 - 7Utas
248636 - Nyuszkó007
134871 - Laca27
751754 - Mike76
450782 - 7Utas
259058 - Odüsszeusz
294458 - issemlenoil
298548 - asafa
308607 - speci


A tombola nyereményjáték újraindul. A fődíj júliusban egy randi lesz Emese szexpartnerrel !

LINK
Fordítás:   
 
június 30. 15:30:20 válasz erre
Webmester
Góré:)
Az objektív valótlanság, a csúsztatás, a logikai önellentmondás nem a valóság egy szeletét mutatja sosem. Hanem egy valakinek a nem letisztult, átgondolatlan véleményét, ami bár lehet sokak fejében hasonló módon létezik, attól még nem lesz valóság. Vannak országok, ahol a hivatalos oktatási tananyag szeint a föld lapos. Attól még nem lesz a valóság. Még csak a valóság kis szelete sem :)
De nem akartam/akarok belemenni és szételemezni a hozzászólásod, mert tényleg értelmetlen lenne, és nem is célom meggyőzni. Mindössze a konklúziódként megfogalmazott károkozás volt az a rész, ahol az addig homlokom tetejére kúszott szemöldököm a tarkómig vándorolt :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 15:24:09 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem a lányon múlik. Ha elkapják büntetik, akár fejlentés, akár tettenérés akár bármi kapcsán. Viszont svédországban. Nem nálunk. Egyelőre.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 15:21:59 válasz erre
Webmester
Góré:)
A politika a mindennapi élet része, hiszen mindenki életére hatással van. Az apolitikus hozzáállás a strucc feje a homokban kategória. Viszont itt csak nagyon szőrmentén került szóba, csak az oldalt érintő kérdéskörben - ami szervesen kapcsolódik az oldalhoz.
Abból az aspektusból beszéltünk róla, hogy milyen hatással lehetnek az irányvonalak az oldalra, és a kisebbségi jogokra, valamint a gyülekezési, a szabad vélemémny nyílvánításra és szólásszabadságra.
Ezeknek valóban politika mentesnek kéne lennie, hiszen alapjogok voltak eddig - és nagyon reméljük így is marad. Viszont ha politikai oldalról ezek nyomás alá vannak helyzetve, akkor nem megkerülhető, hogy a politika szóba kerül.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 15:14:44 válasz erre
Webmester
Góré:)
A klienseket is büntetik. Nem akkor ha a szexmunkás úgy akarja. Tilos. Attól függetlenül ki mit akar.
Van ahol egy szolgáltatás nyújtót, van ahol az igénybevevőt és van ahol mindkettőt büntetik.
Mint a drogoknál. Terjesztőt büntetik, fogyasztót büntetik vagy mindkettőt büntetik.
De nem akkor, ha az egyik résztvevő úgy akarja :) Hatalmas különbség.
Országonként változnak a részletszabályok.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:31:49 válasz erre
Mathis
Lelkes irogató
Ilko, félre ne érts már. Annyit szerettem volna írni, hogy élvezzük ki ezt a csodálatos nyári napot. Itt hirdetnek az oldalon ezek a gyönyörű lányok, foglalkozzunk velük IS 🤝
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:10:32 válasz erre
ilko
V.I.P.
Igazad van, utólag már bánom, hogy MPt behoztam, és részemről befejeztem a politizálást. A linkelt cikk viszont még kapcsolódik is az oldalhoz egy kicsit, és nem politikai indíttatású, hanem ad egy bizonyos képet a szabályozás alapelveiről. De ha nem fér el, Webi nyugodtan törölheti.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:07:24 válasz erre
ilko
V.I.P.
Erre egyszerű a válaszom. Nem a valóságot mutatja, hanem annak egy kis szeletét, ezáltal gátja, hogy a teljes képet megismerhesse az ember.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 14:04:48 válasz erre
ilko
V.I.P.
És azért írtam, hogy a lányon múlik, mert ha feljelent, akkor téged megbüntetnek, őt viszont nem.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:55:50 válasz erre
Mathis
Lelkes irogató
Szerintem nem kellene a politikát behozni az oldalra, ez az oldal eddig egy üde kivitel volt. Szórakozni járunk ide jól érezni magunkat. Az urak meg menjenek lányokat látogatni és írjanak beszit.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:47:40 válasz erre
ilko
V.I.P.
Akkor ezek szerint pl a belinkelt írás sem, pedig nekem valósnak tűnik... (Másikat is belinkelhettem volna, de ez kitér az alapelvekre, amik 1-1 döntés mögött állnak, ami szerintem fontos.)

https:/www.magyardiplo.hu/archivum/2017/219-2017-januar/2304-prostitucio-a-modellek-harca-a-sved-modell-terjesztese-es-korlatai.html
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:36:37 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Mielőtt valaki ezt a videót komolyan venné: ez csak vicc.


https:/m.youtube.com/watch?v=s6jTZBuCcn4&pp=ygUVVGhlIG9mZmVjZSBnYXkgZHdpZ2h0
Fordítás:   
 
június 30. 13:18:04 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Ez így van. Az egész világon több fiú születik, mint lány. De mivel mi rövidebb ideig élünk ezért több a nő.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 13:12:40 válasz erre
Webmester
Góré:)
Érdekesség: magyarországon a nők száma több mint a férfiaké. 52% nő. (igen, ebből adődóan 48% férfi:)).
Tehát mondhatnánk azt hogy jó dolgunk van. De részletesen megnézve: a fiatalabb korosztályokban a férfiak a vannak többen - jellemzően 1-2%-al. Életkor szerint előre haladva a nők vannak kevesebben egészen pontosan 55 áves korig. 55-éveseknél megfordul a dolog. És egyre több nö jut egy férfira.
75 évesen egy férfira közel 2 nő jut. 90 éves kor körül már 5 :) Tehát elvileg csak ki kell várni.... :) A gond csak az , hogy mire 90 leszel elfelejted miért is vártad ezt a kort... :)
Ez viszont azzal a szomorú ténnyel van összefüggésben, hogy a férfiak nem húzzák addig mint a nők ... Mondjuk ennek is megvan az oka a vicc szerint : azért élnek a nők tovább, mert nekik nincs feleségük... :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 12:59:34 válasz erre
Thom25
Könyvet írhatna
Én személy szerint örülnék neki, ha a férfiak között ötször annyi lenne a homoszexuális, mint a nők között 🙂 Méghozzá azért, mert így nekünk hetero férfiaknak több nő jutna. 🙂
Sőt, az lenne az ideális, ha kétszer annyi nő élne a világon.
4 milliárd nő helyett lenne 8 milliárd, na az lenne az igazi. 🙂
Fordítás:   
 
június 30. 12:34:29 válasz erre
Webmester
Góré:)
Illik hozzátenni , hogy "szerinted" :) A távolmaradást SZERINTEM amúgy a tömeg nagysága miatt már bánja - legalábbis az utolsó megszólalásokból már ez jön le nekem. Viszont hogy jól tette? Nem tudom. Politikailag lehet. Csak én fázok a szavazatmaximalizáló , elvek nélküli , centire (milliméterre) kimért dolgoktól, politikától, hiszen ezt látjuk 15 éve... Szóval én nem jelentenék ki fekete fehér dolgokat ez ügyben. Bizonyos szempontból (szavazatmaximalizálás) valószínű, hogy jól tette. Viszont bennem ott van az a kellemetlen érzés, ami elfog ennek kapcsán. Ez ugyanolyan, mint ha én egy olyan felvetésre, ami elsőre nem tűnik számomra jó ötletnek, azt írnám: köszönjük az ötletet, elgondolkodunk a megvalósításán. Helyette inkább végiggondolom, érvekkel , magarázattal stb állok elő, nyílvánosan kielemezzük. Leírom az álláspontom, és bárki más is leírhatja, és tessék , lehet meggyőzni. Pedig könnyebb lenne annyit írni nekem is: Köszönjük az ötletet elgondolkozunk rajta - aztán el is felejetni az egészet. :) Nem is vagyok politukusnak való :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 12:19:24 válasz erre
Webmester
Góré:)
Még a mai nap :)

Kedden 0 óra után pár percel valaki megnyeri a randit Majával LINK , még ma tudtok tombolát gyűjteni;)

Aki nem tudja hogyan tud tombolat szerezni, itt LINK tajékozódhat.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 11:56:55 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem jól tudja.
Többek közt erre írtam, hogy tárgyi valótlanságokat tartalmaz :) Sehol sem (Svédeknél sem :)) azon múlik a büntethetősége senkinek, semmilyen indokból (legalábbis az eu demokráciáiban, Észak Korea más helyzet :)), mert valaki azt akarja... :) Nem mennék bele a svéd modelbe, mert magyarországon vagyunk, teljesen más szabályozással, viszont teljesen eltér ez az irány az eredeti témától, akit érdekel nézzen utána :)
Tényleg az a kérésem, hogy lehetőleg mindenki még azelőtt nézzen utánna annak amiről ír, és gondolja is át, mielőtt butaságokat írna.... :)
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 11:31:50 válasz erre
"Ha jól tudom a svédeknél próbáltak valami olyat, hogy büntethető a vendég, ha a szexmunkás úgy akarja"

Akkor jól be kell gyakorolni itthoni lányokon a kedvességet meg a fekvést masszázsnál, nehogy ott kint baj legyen belőle
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 10:49:26 válasz erre
Webmester
Góré:)
Hozzászólasodban leírt veleményed, bár hemzseg a ténybeli valótlan állításoktól és csúsztatásoktól, és szép nagy logikai bukfencektől, elhiszem, és elfogadom, hogy ez a véleményed.

Viszont érdekelne pontosan ez a ķárokozás.
Milyen kárt okoz a hozzád hasonló álláspontot képviselőknek - vagy bárkinek - egy ilyen békés felvonulás?
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 09:52:52 válasz erre
Yossarian3
Mindentudó
Tisztázzunk valamit. Az elfogadás nem egyenlő az egyetértéssel. A Tisza párt jól tette, hogy távolmaradt, hiszen neki most azokra a szavazókra is szüksége van, akik nem értenek egyet a melegek demonstrációjával. Ez igen jelentős tömeg, akikre szükség van a rezsim leváltásához. Végül, de nem utolsósorban, Örömlányok voltak, vannak és lesznek, legalábbis egy darabig még biztos.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 09:28:30 válasz erre
ilko
V.I.P.
Helló mindenki!


Ez egy meglehetősen érdekes és összetett problémakör, de ha már szóbakerült, remélem megbocsátja Webi, hogy ennek kapcsán összegyűjtöttem pár pontot, mert szerintem ez azért nem teljesen fekete-fehér. Azt mindjárt az elején leszögezném, hogy értem az okot, és azt is értem, hogy ez a mostani Pride miről szólt. DE:

1:) A legnagyobb ellenzéki párt látványosan távol maradt a vezetőjével együtt. Gondolom a többség tisztában van vele, miért. Mert ha ott lett volna, akkor igen nagy valószínűséggel jövőre is marad ez a rezsim, méghozzá sanszos, hogy 2/3-dal. Mivel a magyar társadalom nem kis része (megkockáztatom a többsége, de ez nem biztos) elutasítja a Prideot. Márpedig az ő szavazataik nélkül nem lesz váltás 26ban. És nem gondolom azt, hogy mindenki, aki elutasítja a Prideot homofób volna. Egyáltalán nem gondolom.

2:) És itt meg is érkeztünk ahhoz, ami a fő problémám. (Nem csak nekem, de nekem is.) Amit amúgy a jóakarata ellenére az oldal is erősít. Nevezetesen a szivárványos zászló egyenlő Pride. Ahogy a reklámból mémmé vált, de miért? Meggyőződésem, hogy ha nem volna összekötve a kettő, sokkal elfogadottabb volna a szivárványos zászló, mint jelkép, és az elfogadás se volna kisebb mértékű, sőt. El kéne választani a kettőt egymástól. Mert mit gondol jelenleg az egyszerű ember, aki meglát egy szivárványos zászlót? Áh, azok a felvonuló, magamutogató stb. arcok. Márpedig ez nem igaz. Az lmbtq közösség kis része vesz csak részt a felvonuláson, ergo egyáltalán nem a többséget képviseli, hanem azokat, akik hangosak. A csendes többségnek többet árt, mint használ.

Azt gondolom, hogy az elfogadás oktatással, neveléssel és példamutatással fokozható, nem a Pride-dal. De persze ez szubjektív vélemény és lehet vele vitatkozni bármikor.

3:) Webi említette az oldal megszüntetését, jogok csorbulását. Egyrészt értem és egyetértek, a gyülekezési jog rendkívül fontos dolog. (Bár mikor mondjuk a tanárok gyülekezési jogát korlátozták, vagy pl a Kitörés napi felvonulást tiltották be, akkor nem láttam ehhez hasonló méretű tüntetéseket. Azt gondolom, ez mindenre érvényes kell, hogy legyen, nemcsak a Pridera.) Ugyanakkor viszont nem tudok elmenni az mellett, hogy a szextündérek és massztündérek tevékenységére messze a legnagyobb veszélyt nem a konzervatív oldal, hanem az ultrafeministák jelentik. Mert ők azok, akik tokkal-vonóval megszüntetnék ezt a 2 szakmát, mondván mindenkit aki ebben dolgozik, kényszerítenek. Vagy fizikailag, vagy mentálisan. Ergo tiltsuk be. (Ha jól tudom a svédeknél próbáltak valami olyat, hogy büntethető a vendég, ha a szexmunkás úgy akarja, de arról nincs infóm, hogy ez most épp hogyan áll. De azért Svédország pont nem a konzervatívság tipikus példája.) És persze ott vannak még a vallási fanatikusok, de az meg teljesen más tészta, és máshogy kezelendő.

Összegezve értem, és megértem a kiállást, de ez sokaknak bizony egy csapdahelyzet, mert bár a gyülekezési jogért kiállnának, de nem a Prideon, mert azt károsnak tartják.
Fordítás:   
előzmények
 
június 30. 05:26:40 válasz erre
Royal8118
Törölt reg
T.Webmester!
Ékesszóló írásod kiemeli a lényeget és világosan rámutat az alapvető emberi problémákra.
Minden szavával maximálisan egyetértek.Kiegészítésként annyit mondanék:
Minden embert ( aki a törvényeket betartva és emberi jogokat követve )éli az életét megilletik az alapvető emberi jogok.
Senkiinek nincs joga mások szexuális hovatartozását megkérdőjelezni il. bírálni.
Aki ilyet tesz nyilvánosan ,saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt !
Tisztelettel Royal8118
Fordítás:   
előzmények
 
június 29. 22:33:30 válasz erre
Juheng
Törölt reg
Mivel itt nincs like gomb, ezért így jelezném, hogy csatlakozom az előttem szólókhoz, és örülök, hogy így gondolkozol a témában.
Fordítás:   
előzmények
 
június 29. 12:50:37 válasz erre
Yossarian3
Mindentudó
T. Dortmund!
Én már csak egy ilyen butuska vagyok.
Fordítás:   
előzmények
 
június 29. 10:43:54 válasz erre
dortmund2015
Lelkes irogató
Az utolsó mondatod az ilyen esetekben gyakran elhangzó, szokásos buta szöveg.
Ki akarná kötelezővé tenni?
Fordítás:   
előzmények
 
június 29. 09:18:51 válasz erre
Lucien
V.I.P.
Alapvetően nem terveztem hozzászólni, azonban néhány gondolatot szeretnék megosztani.

Teljesen egyetértve Webivel és Yossal, véleményem szerint a mai társadalmak szabályokra épülnek. A szabályokat az éppen regnáló hatalom alkotja, amivel lehet élni a társadalom javára és lehet visszaélni is. Teljesen egyértelmű, hogy a szabályokra szükség van, annak érdekében, hogy működjön a békés egymás mellett élés, tiszteljük egymás életét, tulajdonát, ... A szabályok kellenek azért is, hogy a társadalom meg tudja teremteni és tudja biztosítani a létezéshez szükséges szolgáltatásokat (pl. egészségügy, oktatás, infrastruktúra, ...).

A gond akkor kezdődik, ha egy hatalom a saját normáira szeretné szabni az egyéneket és ehhez szabályokat alkot. Az egymás tisztelete és elfogadása helyett ekkor ugyanis a szabályok már nem a társadalom, hanem sokkal inkább a regnáló hatalom érdekeit szolgálják. Gondoljunk csak bele mennyi félék vagyunk: például vannak vallásosak és vannak, akik nem járnak templomba, a vallásosság is sokrétű lehet: katolikus, református, buddhista, iszlám, zsidó, mormon, ... és még sorolhatnám. Nagyon sok más példát is fel lehetne sorolni.

Azzal tehát, hogy a hatalom a saját normáira szeretné szabni az egyéneket egyértelműen kirekesztő magatartást végez. A társadalom megosztása helyett sokkal célszerűbb és hasznosabb, ha a szabályozások az egymás tiszteletét és elfogadását szolgálják.
Fordítás:   
 
június 29. 08:02:08 válasz erre
Yossarian3
Mindentudó
Teljesen osztom a nézeteit Webinek.
Ha valaki nálam heteróbb, az már festi magát. Tegnap kimentem a Gellérthegy oldalába az Erzsébet híddal szemben lévő vízeséshez fotózni egy rég nem látott tömeget. Emberekkel is beszélgettem, akik azon kívül, hogy ugyanúgy elfogadják a ,,másságot" mint én, elsősorban nem ez motíválta. Tiltakozás egy olyan rezsim ellen, amelyik legszívesebben azt is beszabályozná, hogy melyik oldalon hordjad a farkad. Engem nem érdekel, hogy mások a négy fal között hogyan szeretik egymást. Kérdeznék valamit. Amikor análisan szeretkezel egy lánnyal, az nem buzis, hisz a melegek is így csinálják. Na ugye.
A mássággal mindig is úgy voltam, hogy az ő dolguk, csak ne legyen kötelező.
Fordítás:   
 
június 29. 04:03:04 válasz erre
Webmester
Góré:)
Nem gondoltam , hogy írnom kell erről, ezen az oldalon…
Mármint arról hogy a szombati napon szivárvány volt látható az oldalon.

Igen.
Szombaton egy teljes napig kint volt a szivárvány mint jelkép az oldalon.
És igen a Pride kapcsán.
És igen, támogatásunkat kifejezendő.

Ez most hosszabb lesz.

Aki hány a szivárványtól gondolkodjon el, mit és jelent például a keresztény kultúrkörben. Többek közt szövetség jele Isten és az emberiség között, valamint a remény és megújulás szimbóluma. Undorító dolgok.:)
De a történelmileg kialakult jelentés, mint remény , összeköttetés ég és föld között, sokszínűség, egység különbözőségben, álmok, fantázia és mesék. Tényleg hányni kell ettől… :)
Nekem viszont a lábujjaim is ökölbe szorulnak, amikor azt hallom, az ilyen gondolkodásmód miatt festenek át szívárványról egyszínűre egy óvoda falát…

Természetesen itt egyenesen utaltunk a Pride-ra, a szombaton oldalon látható logóval, hiszen ennek a felvonulásnak és mleg közösségeknek is jelképévé vált az elmult 4 évtizedben. Nem utolsó szempontból azért , hogy a fent említett jelntéstartalmak azok amiért küzdenek.

Viszont ez a Pride kivételesen NEM CSAK erről szólt. Ez pedig a "betiltása" miatt van. Az ebből adódó dolgok az oldalt is érintik.

Azt azért legtöbben tudják, a felvonulás alapvetően, eredtileg az LMBTQ kérdéskörben érintettek egyenjogúságért folytatott küzdelméről szól.

És igen, bárki bármit mond, az LMBTQ csoportba tartozó EMBEREK jogai csorbulnak ma a magyarországon. Nem egynrangúak. egy kisebbség amelyik küzd a jogaiért. Az országban nagyon sokak álláspontja az, hogy a melegség , és az ehhez kapcsolódó dolgok szexuális deviancia. És erre játszik rá a kormánypárt. A szexuális deviancia (vagy szexuális eltérés) olyan viselkedést jelent, amely eltér a társadalmilag elfogadott vagy normatívnak tekintett szexuális viselkedéstől. A fogalom nem egyértelmű, erősen kultúra- és korszakfüggő, és jelentős változáson ment keresztül az orvosi, pszichológiai és jogi gondolkodásban. Tehát magyarország visszafelé menetel az időben, és semmibe veszi azokat a tudományosan megalapozott tényeket, hogy ez nem egy szerzett, tanult, nevelt irányultság. Egyetlen gyerekből sem lesz meleg AZÉRT mert lát egy pridet, és egyetlen gyerekből sem lesz AZÉRT hetero mert arra nevelik. Ez bizony biogiailag meghatározott. És durván össze lett mosva a pedofíliával, amikor a pedofil bűncselekmények elkövetői jellemzően heterók…

De felsejlik a nem is olyan elképzelhetetlen jövő… Mi lenne, ha oldalon előszerettel gyakorolt orális szex is deviancia lenne, és pl. illegális? Hiszen pl. a katolikus egyház eléggé hangsúlyosan elutasító ezzel kapcsolatban… Vagy az óvszer , vagy fogamzásgátló használata lenne betiltva, hiszen mélykeresztény kormányzó pártunk, pl. ha a katolikus egyház tanításait ülteti át gyakorlatba bizony ezek tiltottak lennének… A szintén előszeretettel gyakorolt(és megírt) popóba csempészést már ne is említsük…

Valaki írja: Férfi, nő, anya, apa, fiú, lány. Tehát inkább állami gondozásban - mint az utóbbi évek botrányai mutatják - a pedofilok mekkájában legyen a gyerek, mint egy meleg párnál? Mi van a hermafroditákkal, az xy kromoszómával született abszolút nőnek kinéző EMBEREKKEL? Ma már tudjuk milyen apróságon múlik, valaki külső jegyeiben nő vagy férfi lesz. Egy kis hormonzavar és máris nőként néz ki a genetikailag (Y kromoszómával rendelkező bilógiai férfi). És mi van a bármilyen okból csonka családokkal, ahol egyedülálló a szülő, és az apa és az anya szerep is egy emberre hárul? Anélkül, hogy egyáltalán gondolnál rá, őket is alázod.
Miért ne szerethetne egy ember egy másik embert, annak nemétől függetlenül.
És a még fontosabb kérdés: miért fáj ez Neked?

Ember.

És minden embert ugyanazok a jogok illetnek meg. Azt szerethesse akit akar, azzal szexeljen akivel akar, és úgy éljen a társadalmi normákon belül, ahogy akar. Tolerancia és elfogadás. számodra ezek szerint ismeretlen fogalmak. A gond az, hogy a másságtól, az idegentől, a számodra nem érthetőtől félsz. Nem kíváncsi vagy és megérteni akarod, hanem a félelemtől hajtva elutasítod. És a jelenlegi vezetés szépen erősíti ezt, és ezáltal a társadalmi normákat vissza akarja vezetni a középkori állapotokba.

Azonban a szombati tüntetés ennél sokkal többről szólt. Nagyon hangsúlyosan a szólás és véleménynyilvánítás szabadságáról. A politikai jelentését most nem is hangsúlyozom.

Ha ezek a jogok megszűnnek, vagy csak csorbulnak, az az oldal működésére is hatással lesz. Hiszen az oldalon alapvetően a véleménynyilvánítás szabdságának jogával éltek, amikor beszámolót írtok.

Tehát igen. Kint volt egy napig a szivárvány az oldalon, és igen a felvonulás támogatásaként. És egy társadalmi megítélés szempontjából minimum megosztó tartalmú oldalon meglepőek az indulatos hozzászólások. Hiszen itt mindenki szexuális irányultságát ízlését stb elfogadjuk.

Valamint még egy dolog, egy fontos dátum: 1948. december 10.
ENSZ Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata
Fordítás:   
 
június 29. 00:19:14 válasz erre
TD87
Veterán
Senkivel nem kívánok vitázni vagy megsérteni

De most komolyan a szivárvány a baj és amit jelképez?

Aki itt van pénzért vásárol szexet.
Amivel nincs is gond de honnan ez a erkölcsi magaslat?

Milyen alapon itélkeztek bárki felett?

Az hogy mi pénzért cserébe mindenféle vágyainkat pervrziónkat kiéljük az oké de a szivárvány és a Pride nem?

Fú...az nem semmi

Engem nem érdekel az egész szivárvány meg Pride meg stb téma

De azonban jó lenne egy olyan világ és társadalom ahol teljesen elfogadott ha pénzért szexet vásárolunk.

De ha én szeretném hogy elfogadjanak akkor elvárhato hogy én is elfogadó legyek.
Fordítás:   
 
<<< <  11. oldal > >>>
Happy Massage