2024. november 12. 18:33:20![]() | |
Nem tudom a fènykèpeket nagyítani az ujjam szèthúzásával. Egyik verzióban sem. Ha rámegyek a fènykèpekre. | |
2024. november 12. 17:56:43![]() | |
Lenyitom, belenézek, visszazárom és nem kell annyit görgetni. Plusz, rendezettebb az oldal kinézete, ha nincs minden ilyen nyitva. ![]() | |
2024. november 12. 17:32:14![]() | |
Gyakorlatlan pár napja kritikát fogalmazott meg a képnézgetővel kapcsolatban, amit átgondoltan, és újat csináltunk. Béta oldalon már látható, este az éles oldalon is levéltári ez a jelenlegi kepnézegetőt. Gyakorlatlan javaslata alapján az alábbiak változtak: 1. Támogatja az érintőképernyőn a swipet, azaz a húzással lapozás. 2. Desktopon a jobbra balra billentyűkkel a lapozás 3. Marad a design gombokkal tőrténő lapozás is, azonban vertikálisan nagyon megnöveltük, hogy minden kézmérettel elérhető legyen. 4. Modernebb látványosabb design | |
2024. november 12. 17:25:36![]() | |
Ezek közül a megszokas érthető, ellenben kevés. Áttekinthetőseget pont hogy segíti, hiszen nem ugrik el függőlegesen az oldal bezáraskor és nem kell keresni hol tartották, és azt is tudod mi az amit már kinyitottál. A feleslegessé váló infót megbúgysem látod hiszen miután ekolvastad két opció van. Vagy tovább olvasol, akkor pedig lejjebb görgetsz és eltűnt az kinyitott rész, vagy kattintasz valahova és elkerülése arról az oldalról. Tehát továbbra sem látok egyetlen érvet azon kívül, hogy megszokás. Azbpedig kevés. Esetleg az lehet megoldás hogy csak belső modul oldalakon marad meg a kinyitas lehetősége mindenhol, az összefoglalóját nem, és akkor nem jelent gondot a kinyitas/becsukás;) ![]() | |
2024. november 12. 16:21:51![]() | |
1.Megszokás 2.Áttekinthetősèg 3.Már feleslegessè lett infó eltüntetèse. ![]() | |
2024. november 12. 15:47:59![]() | |
Még mindig arra várok, hogy valaki elárulja mi késztet valakit arra, hogy be akarja zárni :) Kattintgatási pszichózis ?:) ![]() | |
2024. november 12. 15:34:12![]() | |
Viszont ha több előzmènyt is legörgetsz, utána működik az hogy a felette lèvő előzmènyekre kattintol, a lenti eltűnik. Vègigjátszva ezt a játèkot csak egy előzmènyek marad. :) Egyèbkènt nekem is jobban tetszik a mostani/règi megoldás. Webi,ha sokan jelzik(ilko,èn, stb...) hogy zavaró visszacsinálod, vagy ez is lassítja az oldalt? ![]() | |
2024. november 12. 15:24:26![]() | |
Igen, amit legördítesz nem lehet újra bezárni, mert minek...:) Ha valamit legördítesz akkor úgy vesszük érdekel. Ha pedig érdekel akor prejudikáljuk, hogy elolvasod. Ha elolvastad a végénél kezdődik az új tartalom. Ha összecsukod csak elugrik az oldal vertikálisan a helyéről és keresheted meg, hol tartottáll. ![]() | |
2024. november 12. 15:21:50![]() | |
Kérlek ne sértegess, gyk. lehülyézel... :) ![]() | |
2024. november 12. 13:06:31![]() | |
Nem. De néha olyan érzésem van az új oldalon, mintha olyan levelet olvasnék , amiket az emberrablók küldenek váltságdíj végett a filmekben. Az "tipik" random újságból kivágott betűk, amiből mondatokat raknak ki levél. ![]() | |
2024. november 12. 10:48:20![]() | |
Akkor itt van még egy, ha már az előzmények gombot használtad Webi!:) Ha rákattintok az előzményre, legördül, de eddig újabb kattintás esetén eltűnt, most ez nem történik meg. Csak úgy tudom eltüntetni, ha átlépek a falról máshová, és utána vissza. ![]() | |
2024. november 12. 08:46:19![]() | |
Addig, amíg van bármi észrevétel;) ![]() | |
2024. november 12. 08:45:49![]() | |
Gyk. Szellemi fogyatékosnak tartasz?;) ![]() | |
2024. november 11. 22:47:26![]() | |
Tènyleg, azzal működik! Köszi a tippet. ![]() | |
2024. november 11. 18:55:07![]() | |
A "beszámolójáról" gombra kell kattintani felül. Nekem nagyon nem adja ki, ez a minden mondatba akarunk foglalni design. Mintha egy nagy katyvasz lenne amiben itt ott vannak kiemelések, tartalmak. | |
2024. november 11. 18:23:27![]() | |
"tovább a beszámoló olvasásához" zöld színű feliratmező nincs az új verzióban a beszámoló beszèlgetès felett. Zavaróan, bosszantóan hiányzik mert eddig arra nyomtam rá ès már be is hozta a beszámolót. Így most körülmènyesebb eljutni az adott beszámolóig. | |
2024. november 11. 08:48:08![]() | |
Ezt megerősíthetem, én is írni akartam. ![]() | |
2024. november 11. 08:40:44![]() | |
Webi, meddig is lehet a tesztelèsi èszrevèteleket megtenni? | |
2024. november 11. 06:24:19![]() | |
-nálam még mindig vannak bővebb infó gombok, ott ahol nincs bővebb infó | |
2024. november 11. 06:20:46![]() | |
-MirusM is ilyen, nála az Óbudamasszázs nyílik meg, feltételezem akkor ilyen esetekben ahol központi management van, ott a központ csevegés nyílik meg, ha bővebb infót kérsz, akkor meg az adott hirdetőé. régi oldalon ez is ok, ott mindig a MirusM nyílik meg ![]() | |
2024. november 10. 20:07:29![]() | |
https:/beszamolok.com/beszamolo oldalon a pontozásnál a csillagok jók, maradjon, a számok a szemponttal legyenek egy sorba. | |
2024. november 10. 20:05:06![]() | |
https:/beszamolok.com/beszamolo/Beszélgetés a beszámolóról szövegnél a bejezyés dátuma jelenjen meg | |
2024. november 10. 19:59:35![]() | |
Hírfolyam - mi történt az oldalon?-on a beszámoló beszélgetés nem jelenik meg. | |
2024. november 10. 18:35:28![]() | |
Jelentkezem Béta tesztelésre. Ritkán használom belépve az oldalt, de szívesen leírom a véleményem. ![]() | |
2024. november 10. 10:27:45![]() | |
Webi, minden hó 1-èn kiderül a szerencsès tombola nyertes. Az èrtesítèstől számítva mennyi ideje van hogy elmenjen a megnyert lányhoz a beszámolok.com "kontójára"? Ès mennyi ideje van hogy megírja a "talit", itt is kb egy hónap a határidő, mint friss èlmèny? | |
2024. november 10. 09:01:59![]() | |
-a hirdetésekben korábban rá lehetett kattintani a kerületre, és akkor listázta az adott kerületet. ez az új felületen nem megy. | |
2024. november 10. 09:00:34![]() | |
TaylorF hirdetésén, ha a személyes üzenetre megyek, akkor IsabelleF-hez nylik meg chat ablak, viszont ha bővebb infót kérek akkor a TaylorF-től jön. a régi felületen mindenhol TaylorF nyílik meg, és ez a jó. | |
2024. november 9. 15:29:04![]() | |
mivel az oldal most a lekerített sarkok felé megy, nagyon szexualizálja a szememet, ez a hegyes sarkos gomb. ha ilyen gombot szeretnétek akkor ez jobb le van kerekítve, színezzétek át mehet a hegyes helyére. https:/www.freepik.com/icon/forward-button_1371 ha lejjebb tekertek a linken, akkor van még jó pár másik ikon, ami jobban passzolna ide mint a mostani. de még az is jobban nénze ki, ha csak ennyit tesztek ki: "-> ->" ![]() | |
2024. november 9. 15:20:08![]() | |
meg akartam szerkeszteni ez a hozzáoszlásomat mert el lett cseszve: Ma 15:08:21, mondtam neki, hogy mentés. azt hittem hogy ok sikerült mert zölden villog. örültem, a zöld indikálta hogy siker! de nem, mert a villogó zöld szövegben ez van: "Már nem szerkesztheted ezt a hozzászólást." inkább ez legyen piros, az éppen hívható meg zöld, sőt, minden ami nem "pozitív" az pirosan villogjon. | |
2024. november 9. 15:10:21![]() | |
A felhasználói adatlapon láthatod ki , mit használ. A színsémákat és elnevezésüket a meestreséges intelligenciának köszhönhetitek, összesen kb 15 perc volt ez a 133, de még mellé fogok tenni 70-et :) ![]() | |
2024. november 9. 15:08:21![]() | |
ha elolvastam akkor megvan az infó, utána már nem hasznos legyen ott, ennyi. meg sokszor van az is hogy érdekel, hogy mire, miért reagáltak, de pl. mikor meglátom hogy kire/mire inkább becsukom mielőtt felbaszom magam és olyat írok amiért bünti járna. most meg nyomkodhatom majd az F5-ot, ez így nem jó. ![]() | |
2024. november 9. 15:07:50![]() | |
- egy másik ikon jobb lenne? vagy egy tovább feliratú gomb, vagy mire gonsolsz? - ha már géphez ültem, gyiorsan megreparáltam a hírfolyamot. - vagy az online, vagy a most hívj piros lesz a masik zold - alapértelmezett színsémában. a piros figyelemfelketőbb, és a most hívj fontosabb. - az alapértelmezett színséma gyk a régi oldal színeit használja... -swipe technikailag nem nagy truváj, kb 1 óra beilleszteni (me, általános swipet, hanem írni egyet). A kérdés, hogy megéri e, rájönnek e, hogy lehet swipe-olni (hiszen még a félig kilógó kiemelések listája sem volt egyértelmű segítség nélkül, hogy görgethető, viszont minden plusz dolog méret növelő és lassító.) És azért technikailag teljesen más egy külön mobil és külön desktop típusú oldal, és egy reszponzív, minden felbontásban használható oldal. Az egyik egy kőbalta megoldás, a másik az orvosi szike, ha műszakilag nézzük :) ![]() | |
2024. november 9. 14:56:38![]() | |
Ha pontozva van a beszi, tudod hogy melyik rész mihez tartozik. De meglátjuk mit mondanak erről mások. Aki halgat, annak meg mindegy, és mivel legtöbben halgatnak, a nagy többségnek eddig mindegy. Ha pedig így van szabadon garázdálkodhatunk :) ![]() | |
2024. november 9. 14:56:17![]() | |
a témákat megnézve nem tudom ki és mennyire volt begombázva mikor elnevezte, pláne mikor színezte őket, de remélem már abbahagyta :) van arról valami publikus infó arról, hogy hányan használnak a stock-tól eltérő témát az oldalon? ![]() | |
2024. november 9. 14:54:44![]() | |
Nem értem az indokot a becsukásnak, ezt magyarázd el pls. miért érzel ellenálhatatlan kényszert becsukni. Bár látatlanban is ismerlek olyan szempontból, hogy rend a lalke mindennejk, és hogy a derékszög is elfogadhatatlan ha csak 89 fok, de itt tényleg érdekel a késztetés :) ![]() | |
2024. november 9. 14:45:57![]() | |
van valami jira, otrs, altassian ticketing ahol ezeket jelzik ? frakón érdekelne, "másnem" csak tájékozódás miatt olvasnám őket. pls. világ polgárai írjatok rám , mindenki PM, aki jelezte , köszönöm :) csak hogy tudjak mekkora embertömeg kérte ezt a featuret, hogy ne lehessen becsuki az előzményeket? WTF? én részemről össze szoktam csukni. most ha el akarom tüntetni az előzményeket, akkor rá kell frissítenem az oldalra... ![]() | |
2024. november 9. 14:32:53![]() | |
ha kiírás nem lesz hogy melyik rész melyik , akkor egy nagyon halvány , már-már átlátszó csíkot húzzatok be pls a részek szeparálás végett. ha valaki sokat és terjengősen ír és nem is használ hébe-hóba entereket sem, hogy megbontsa a szöveget, akkor az egész nagy unalmas betűhalomnak fog tűnni(tudom minden a szöveg az betűhalom, ez is). de egy review , ha nem strukturált, átlátható, hogy hol mi jön, hanem egy A4 lap tele betűvel azt nem szívesen olvassák(királyi többes, én biztos nem.) ![]() | |
2024. november 9. 14:24:01![]() | |
-Az előre tekerő gomb az "FWD", ">>" ami egyes sorok végén van, gondolom illusztrálva hogy azzal lehet tovább menni. nagyon nem passzol az oldalhoz. legalábbis nem azzal kinézettel amivel most rendelkezik. -ha mindennap csináltok egy thumbot éjszaka/hajnalban és azzal dolgozik aznap a rendszer? -hát nem tudom, de nálam a piros a tilos, meg "redflag" stb... inkább legyen zöld:) -észrevehető, de nem figyelem felkeltő! a sárga szín jó volt korábban. vagy ha ennynire bordóban/vörösben nyomul majd az oldal(alap skin) akkor akár lehet valami bordó is sárga betűkkel hogy kontrasztos, olvasható legyen -nem tudom lehet én nézek másik oldalt pár éve, de azt hogy "spricc" még nem láttam:) (most ctrl-f el hirdetésekben keresve nincs ilyen szó az oldalakon)amit én látok az így van: "Natúr francia végig mehet(alap):" és akkor a lehetőségek miként lehet befejezni:" testre, szájba, arcra, popsira, gumiba." De akkor lehet pl.: befejezés, finish(tudom ez külföldiül van de szerintem érthető), esetleg magvetés:) ebihaleregetés:), utódlás:) stb. a spricc az paraszt, és nem láttam az oldalon, hol kell megtalálnom?:) -van a tudjuk melyik oldal, aminek nem mondjuk ki a nevét, az ő mobilos nézegetőjük swipe, meg a képre érintve(nem swipe) is működik, oylasmi kéne :) most találtam egy ilyet : https:/photoswipe.com/ nem tudom hogy az oldalhoz ez passzintható-e vagy sem, de elég pofás kis galery ![]() | |
2024. november 9. 14:07:35![]() | |
Igen. Ha valaki kinyitja az előzményeket, akkro nem gondoljuk , hogy be is akarja csukni, ezért ezt kivesszük, az előzmény előzményénél még bentmaradt a kód, majd kiirtjuk. Ha előzményeket néz valaki akkor úgyis az a prejudikációnk, lehet naivítás:), hogy elolvassa. Ha elolvassa, akkor már ott is van a következő gozzászólásnál. Tehát feleges becsukni, sőt, sokakat zavart eddig, hiszen ilyen csukásoknál, főleg sok előzménynél gvertikálisan nagyon tudott ugrálni a tartalom. ![]() | |
2024. november 9. 13:57:33![]() | |
ha netán tervben van hogy kapok, akkor itt mindenki előtt, lemondok róla a rászorulók javára. ![]() | |
2024. november 9. 13:55:28![]() | |
-nem lehet összecsukni az előzményeket itt a falon, meg a csevegőkben sem , legalábbis ott ahol csak egy előzmény van nyitva :) ahol több előzmény épül egymásra, ott meg azt látom mintha egy előzmény gomb, az utána következő 2. előzményt zárná be. nem azt ami alatta van nyitva. | |
2024. november 9. 13:50:38![]() | |
Lehet persze. Viszont olyanokat keresünk akik ismerik a jelenlegi oldalt - hiszen ők simerik a funkciókat, mi hogyan működik, ők tudják összehasonlítani. Aki évente 3x lép be, és nem volt még aktív igazán az oldalon, azoknak várniuk kell, sorry. És akik régóta vannak az oldalon, azok tudják is, hoyg a segítséget mindig hondorálni is szoktuk, viszont aki még soha nem volt prémium vendég annak nem ilyen módon szeretnénk az első napjait megadni. ![]() | |
2024. november 9. 13:46:23![]() | |
nem szóltam, most olvastam hogy ki lett kapcsolva ![]() | |
2024. november 9. 13:44:47![]() | |
Na ez bhiztos hogy így marad. Az marad elöl, amiben több tartalom van... Ezz ugye akkor látod, ha a masszázs vagy szexpartner menüpontra kattintasz. Innen tovább legtöbben a listára vagy a kiemeltekre kattintanank. Tehát ennek a kettőnek kell elöl lenni az oldal megjelenésekor. Ez a cél teljesül. Mobilon pedig a görgetés egy ujjmozdulat, ezt nem éretzzük problémának a címre viszont szükség van a kereső motoroknak. ezen segíthet a megfelelő színséma kiválasztása :) Uganannyit kell görgetni: menü->beszámolók menüpont :) ![]() | |
2024. november 9. 13:43:42![]() | |
-most nézegetem az oldalt és a beszi írásnál ezt kapom : "ALACSONY RANG Túl alacsony a jogosultsági szinted. A funkció eléréséhez legalább Góré:) rang szükséges." az új felületen, a réginél bejön a beszi írós felület. | |
2024. november 9. 13:40:25![]() | |
A hirdetés struktúráját nem akarjuk megbontani. Ha a hirdetési kép alá tesszük be, akkor az lenen a probléma hogy nagy felbontáson több hasábos elrendezéskor a tőle jobbra lévő dolgoknál nagy üresség lenne. Az odlal tetejéb és a kép alatt is van telefonszám, szabadon választott :) A telfonszám fontos ezért kétszer is kint van. Nem igazán van egymásra csúszva. Így van kitalálva, hogy "rá van helyezve". Az oldal többi része is meg fogja kapni előbb utóbb ezt a designt. ![]() | |
2024. november 9. 13:37:02![]() | |
Új felületen kikapcsoltuk egyelőre a beszámoló írást, mert az még nagyon nincs kész (ez az egyetlen ami még nem tesztképes) A beszámoló sorbarendezés és pontozás viszont tesztelhető és azok meg is őkultak. Sorbarendezés nem szép, viszont cserébe reméljük jobban használható és minden infó rajta van. A beszámolókat jelenleg úgy jelenítjük meg, mint egy cikket, vagy novellát. Semmi értelme minden beszámoóba kiírni, hogy helyszin:, külső:, egyeztetés:, hiszen mindenki tudja miket tartalmaz egy beszámoló. Ha sokan kérik berakhatjuk ezen szavakat, de úgy gondoljuk, feleslegesek. Beszámolóban a pontozás kiirásának a designja még változni fog. ![]() | |
2024. november 9. 13:33:23![]() | |
Ez ismert probléma, még dolgozunk rajta. ![]() | |
2024. november 9. 13:33:05![]() | |
Akkor elvileg minden okés :) ![]() | |
2024. november 9. 13:32:39![]() | |
-kivettük a gombot, ha nincs megadva bővebb info -ez ismert dolog gondolkodunk a megoldáson. Ahirrfolyamba bekerül a kép linkje. Ha változik a kép, akkor értelemszerűen itt nem változik, akkor a "blank" megy ki. Meg fogjuk vizsgalni mennyit lassít a dolgon az, ha real time lekérdezzük az aktualis kezdőképet. -két fajta villogó színünk van. A "success" - alapesetben zöld, "warning" - alapesetben piros. Ez színsémánként változhat. Jelenleg a warning van berakva "most hívj" színnek, a zöld a "most online" -Mi lenne a jobb? Figyelmfelhívó szemkiütő kell, és ez szerintünk jobb, és kevesebb helyet foglal mint egy vissza gomb. De nyitottak vagyunk a javaslatokra. -az előretgekerő gomb nem tudom micsoda :) -javítva -a kérdés az észrevehető e, és nem takar e ki túl sokat a képből Szerintümnk ezt a két paramétert teljesíti, várjuk a javaslatokat. -hát ez javaslat jobb lenne. Tizenix éve így van az odlalon. Egyértelmű és rövid megfogalmazást mondj, ami az "ejakuláció végtermékének célpontját" jelenti :) -ez egy fejlesztés során előfordult ideiglenes dolog volt, és pont amikor nézted akkor működött így, azóta bekapcsoltuk -swipe desktopon nem igazán működik, ezért maradtunk a nyilaknál. De megfontoljuk a kis felbontásokon a swipe-t viszont a nyilakat nem lehet elhagyni, mert aki nem gondol a swipe-ra az anyázni fog, hogy tud lapozni, ergó nyilak maradnak. A vertikális pozíción lehet agyalni. Viszont egy nagy méretű telefonon és egy kis méretűn nem ugyanott van az ideális pozíció.Valamint túlságosan lentre sema akrjuk rakni, jelenleg ott van, ahol még valszleg lényegi részt nem takar ki a képből. -a tapasztalat az, hogy az automatikus mozgásoktól agybajt kapnak a felhasználók, ezért ez elvetettük. -kis képernyőméretnél nincs kép, hogy beleférjen minden a design-be. Ez egy szükséges rossz, egyszerűen helyspórolás. -lásd fent -Lendületet vesz - elvileg direkt, így talán látványosabb. Nem tartjuk kardinális kérdésnek, ha zavaró kivehetjük -az oldal strukturajabol fakad. az oldalt úgy képzeld el, muntha téglalapokból épülne fel. Megcsinálahatnánk azt, hogy a két hasáb egy egy nagy téglalap, és azion belül van a többi téglalap, de nem fogjuk mert lassítaná a betöltést, és a html struktura plusz elme(ek)t kapna. -balra vannak rendezve. felbontástól és doboztól függően 1, 2 vagy 3 lehet egymás mellett. Ha a sor betelik, akkor a következő sort kezdi meg a motor. -a cél a tömörítés volt. És az hogy kevésbé legyen "hivatalos" feeling. Igen egy szöveget írunk ki táblázat helyett. A megadott adatokból generálunke gy szöveget. ![]() | |