| 2024. augusztus 21. 17:01:26 | |
Kedves Webi! Korábban azt hittem, értem a verdiktet a kommentelés és az LJM indoklás kapcsán, de megint lett 2 törlésem, amit nem értek. A) eset: A beszivel kapcsolatban az jött le, hogy a hirdető lelkes, de a körülmények, ahol fogad, rosszak. Ez elvileg a "3. Hirdetők, és szolgáltatásuk minősítése, ez csak beszámolóban VAGY az InfoBázisban engedélyezett" pontba ütközik. Szerintem leírtam, hogy én mit értettem meg a besziből. B) eset: Korábban azt írtad, hogy ha valakivel egyezik a véleményem, elég az övét meghivatkozni. Most az enyém törölve lett, az övé nem. (Nem is kéne, nagyon jól és részletesen összeszedte a hibákat.) Ez változott vagy mi a helyzet ezzel? | |
| 2024. augusztus 19. 17:47:03 | |
Véleményem és csekély tapasztalatom szerint a Hölgyek csak olyas valakivel vállalnak ilyet, akit már jobban ismernek, mondhatni törzsvendégnek számítanak és nagyon egy húron tudnak pendülni. Innentől kezdve nem tudom, hogy lenne-e létjogosultsága a keresőben... Bár aztán ki tudja, ha elég jó az ajánlat és elsőre megvan a szimpátia még sikerülhet is, de ez a ritkábbnál is ritkább lehet. Ha ilyet szeretnél, érdemes lenne azon Hölgyeket megkérdezned, akikhez sűrűn jársz vissza🙂 | |
| 2024. augusztus 19. 16:34:39 | |
Hali, lehetne olyan opció hogy több napos kiruccanást vállaló hölgyek? | |
| 2024. augusztus 17. 01:00:27 | |
A kereső változtatásávak kapcsolatban bármilyen egyszerűsítés javaslatra nyitottak vagyunk, bonyolításra nem, mert így is sok visszajelzés jön, hogy túl sok az opció, túl bonyolult. | |
| 2024. augusztus 16. 14:14:28 | |
A popóra ès a mèlytorokra is lehetne további szűrő, mèretfüggő vagy mèretfüggetlen. Mert nem mindenki jelzi, vagy telóban vagy szemèlyesen derül ki mi a helyzet. | |
| 2024. augusztus 16. 11:13:37 | |
Akkor mi lenne, ha be lehetne kapcsolni egy ilyen szűrőt? (Mondjuk megbeszélés szükséges - az alap és a extra tekintetében van ilyen már). Szép napot! M. | |
| 2024. augusztus 15. 22:34:39 | |
Ez mondjuk valahol érthető és védhető álláspont; bár én is jobban örülnék a másiknak. De nyilván itt az oldal "alapnak adtad meg, tehát joggal elvárják" vs. "nem vagyok én olyan srác; akkor neked lehet" álláspontja van. Ebben az esetben értem és jogosnak tartom Webiék restriktív keresési előírásait. (Az egyszeri user meg gondoljon bele, hogy Webiéknek az Ő és az általa legkevésbé méltányolt MT közti számegyenesen kell olyan megoldást találni, ami MINDENKINEK és lehetőleg egyformán védelmet és biztonságot nyújt.) | |
| 2024. augusztus 15. 20:11:55 | |
Átgondoltuk. Arra lehet keresni ami biztosan van. Így az oldalt nem érheti vad ha megsem teljesül. A múltban rengetegszer volt az, hogy el lettünk küldve melegebb éghajlatra. Mi. Azert mert a keresőben a bővebben telefonont bejelölőket is feldobtuk keresésenél, és mi voltunk a bűnbakok, ha mégsem teljesült. Bőven találni más oldalt, ahol lutri a vallalások kiírása, ha ez kell. Mi maradunk a biztos információknál. | |
| 2024. augusztus 15. 11:03:28 | |
Kedves Webmester! Épp ez a gond. Akivel telefonon meg lehet beszélni, az nem ugyanaz, mintha nem vállalja. Ha valamit megbeszélek telefonon, az általában úgy is szokott lenni (pl NF csak borotvált faroknál van). Tehát ez a dolog -véleményem szeritn - abszolút nem lutri. Kérlek, gondold át! Köszi! M. | |
| 2024. augusztus 15. 09:39:24 | |
Engedélyt megadom;) | |
| 2024. augusztus 15. 06:58:38 | |
Kérek engedélyt meghunyászkodni. | |
| 2024. augusztus 14. 09:35:24 | |
Kedves Soma, figyelmedbe ajánlom a február 26-ai nap bejegyzèseinek átolvasását. Amúgy az a vicces hogy hozzászóltál, szóval emlèkezned kellett volna az ügyre. | |
| 2024. augusztus 14. 09:27:37 | |
Megmondom èn Soma. Volt itt korábban egy támadás amikor valaki lehetne jobbakat szórt a beszikre ès viccesen indokolt. Az indoklás törölve lett, kb 5 nickről nyomta az illető, minden nick büntetve lett, az èrtèkelèsi listából is törölve, ezèrt nem látszik a nèv, ami maradt az a lehetne jobb szavazat tènye, ezt nem szedtèk ki Webièk. Nagyon sok beszit èrt ilyen kibertámadás. Vègül az is kiderült ki állt mögötte, lebukott. Ha ez megnyugtat nem csak neked van ilyen. Meg kb semmit se számít. | |
| 2024. augusztus 14. 07:45:23 | |
Jelentéktelen, de fura dolgot vettem észre az egyik beszámolóm értékelései között. (Hanna 2024.01.13) Az egyik értékelés hiányzik. Történetesen a lehetne jobb. Elvileg 147+4+1 kellene legyen, 147+4+0 van. Gondoltam, biztos azóta törölte magát, de nem, mert van vagy fél tucat értékelésem törölt reg-től is. Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mi lehet az oka? | |
| 2024. augusztus 14. 00:37:05 | |
Ha valakinek fontos valami és arra keres, így nem fog belfutni abba, hogy mégsem elérhető az adott dolog számára. A kísérletezők meg általában úgyse ez alapján mennek. | |
| 2024. augusztus 13. 16:17:30 | |
Tapasztalatom szerint a "bővebben telefonon"-t úgy kell értelmezni, hogy "bővebben személyesen". ;) Szimpátia alapú extra, vagy valami ilyesmi. | |
| 2024. augusztus 13. 14:58:46 | |
Tehát ezzel most inkább megerősítetted a , hogy jól működik a kereső , és a sumákolást alapból nem dobjuk fel keresőben;) Tehát ebből a szempontból is jó a dolog;) Bár nem hiszem , higy erről van szó. A keresőben azt akarjuk feldobni ami biztos találat, és nem egy zsákbamacskát. | |
| 2024. augusztus 13. 10:02:50 | |
ha ez igy van , akkor lehet jobb lenne , ha a bővebben telefonon kategória inkább mint extra jelenne meg. az esetek nagy többségében úgyis extrát takar, nem szimpátia alapú lehetőséget. csak valamiért nem dívik mint extra megadni, inkább ilyen sumákolás megy, hogy bővebben telefonon. | |
| 2024. augusztus 13. 02:36:33 | |
Az ilyen besziket akkor rakjuk ki ha több más szempontból viszont fontos informaciokatvtartalmaz, pl csokormeret vagy kiadó, stb. Esetleg a hangulatát a randinak ki lehet olvasni belőle, és a konkrét torteneseken kívül van benne használható infó. Az ilyeneket alapból járó prémium napok nélkül, de ki szoktuk tenni. | |
| 2024. augusztus 13. 02:35:05 | |
Akiknél bővebben telefonon vannak, az olyan a keresőben, mintha nem lenne. Akinek fontos az adott vállalas, és valszleg az, hiszen rakeresett, az nem akar kockáztatni, és eleve olyanhoz megy akinél nem lutri a dolog. | |
| 2024. augusztus 12. 10:28:41 | |
Webi ma arra keltem hogy megjelent 26!!! db beszámoló, ez eddig örvendetes. 3 db lett visszatartva. Megjelent egy olyan beszi is amiben az aktionben ez van: "hogy ... mi volt ... azt én nem részletezem, az privát." Már nem először látok ilyet, eddig csak magamban bosszankodtam, de most kikívánkozik belőlem. Lehetne kèrni hogy a jövőben az ilyeneket is küldjètek vissza kiegèszítèsre ès addig ne tegyètek ki amíg nem írják le hogy mik törtèntek? Ezzel a nem "írom le" mentalitással nem csak az olvasót nem tisztelik az ilyen írók, de az oldal alapelveit sem. "Nem szeretem részletezni a beszámolóban az actiont. Úgy gondolom ez csak ránk tartozik. Ettől még a írhatok beszit? Beszámolót írhatsz de valószínűleg nem fogjuk kitenni. Itt szexuális kalandokról írtok tesztet. Nem azt mondjuk hogy pornóregényt várunk, sokkal inkább konkrét információkat. Actionnál nem kicsit fontos, pl. ajánlod-e a natúr franciát, vagy semmi különbség a gumis és a natúr között a hirdetőnél, vagy hogy mely pózban ügyesebb stb" Nem arról van szó hogy csak 4 beszi lenne enèlkül, ki kell tenni hogy legalább 5 legyen, javuljon a statisztika. 25 beszi lett volna a termès enèlkül is, szinte rekordtermès volt a mai. Lehetne ilyen kèrèsem? Tènyleg bosszantó ezeket a sorokat olvasni hogy nem osztom meg a rèszleteket, stb... Nem kötelező írni, de aki ír az írja már le valami alapszinten legalább... Köszi. | |
| 2024. augusztus 12. 10:26:22 | |
Sziasztok! Szeretném javasolni, hogy a keresőben a lehetőségeknél kerüljön be a "bővebben telefonon" feltétel is. Most aki mondjuk NFVSZ-re keres, nem látja azokat, akikkel telefonon kéne egyeztetni, de simán belefér(ne) nekik... Szép napot! M. | |
| 2024. augusztus 12. 10:16:30 | |
Így már èrtem, köszi. | |
| 2024. augusztus 10. 14:29:17 | |
A beszamolóban VÉLEMÉNY található. Ez nem egy teszt, ahol a jó választ kell beikszelni.... | |
| 2024. augusztus 10. 14:28:24 | |
A végeredmény ugyanaz. Teljesen mindegy, hogy a gépnek, vagy photoshopper ember lnek mondja el. | |
| 2024. augusztus 10. 14:27:34 | |
Ha egy kép alapján "generál", az ugyanazt csinálja mint a retus. A generálás szó nem igazán nyerő, hiszen módosít. Generálási akkor beszélgetünk, ha pl egy próbát alapján hoz létre képet, de akkor sem lesz nulláról kiindulo, hiszen abból indul ki, amilyen adatokból betanították. Ha gyanú merül fel, hogy nem a hirdető nyers képe a kiindulo kép, akkor elkerlyük az eredeti képet. Ha nem kapunk, akkor a kép nem lehet fent az oldalon. Ha kapunk akkor az a helyzet, amit írtam. Retusálás kategória. | |
| 2024. augusztus 10. 08:59:46 | |
Láttam, beszámoló írásakor választható opció a "valódi, de régi képek" megjelölés is. Szerintem a lehetetlenséggel határosan nehéz eldönteni, hogy három tetoválás és tíz kiló a fotók elkészülte óta ugrott fel, vagy retus tüntette el a képekről. Mert megoldható így is, úgy is. Nem kell hozzá AI, sem profi fotós szakértelem, elég egy jó telefonos applikáció és egy kis ügyesség. | |
| 2024. augusztus 10. 00:17:37 | |
Az AI a hirdetőről, termèszetesen. Így èrtettem. Laikus vagyok a tèmában, de úgy kèpzeltem csak betáplálja a hirdető a már róla egyszer x ève elkèszített fotót, kiadja a parancsot "szèpíts" vagy "retusálj itt meg itt" "vèkonyíts itt" "ezt növeld meg", stb... Szóval a kèp a hirdetőt ábrázolná ès sokkal olcsóbban kèszülne el mint amennyit egy profi fotós elkèr a mindenfèle műtermi, retusált fotókèrt. | |
| 2024. augusztus 9. 22:48:50 | |
Rendben, köszi! boyboy: Ebben igazad van, de valamivel "fel kell tanítani", ergo nem a semmiből teszi. És a hirdetőknek pont ezen az oldalon nem éri meg ilyen kamuzást csinálni. | |
| 2024. augusztus 9. 20:39:16 | |
Azért az AI ennél picit többet tud. Pld. tényleg tud biometrikus minták (videó, kép, hang, stb) videót generálni. Ha videót tud, akkor képet is, és az nem retus lesz, hanem generált. | |
| 2024. augusztus 9. 19:47:20 | |
Ha nem látható, hogy pl volt tetoválás, azaz nem egy folttal vagy homályosítással van letakarva: igen. Retusált. | |
| 2024. augusztus 9. 16:03:06 | |
Ha már ez téma, én is kérdeznék: Ha a hirdető arckitakarást csinál vagy leszedi/elfedi a tetiválásait, azt a besziben jogosan jelöljük retusált képnek? | |
| 2024. augusztus 9. 12:36:26 | |
Sorry ezt nem tudom értelmezni. Saját magáról készült képet? Az AI Saját magáról? Vagy a hirdetorol? Az AI retusálni tud. Teljesen mindegy hogy egy ember, egy gép, vagy a szomszéd macskája nyúl egy fotósba... a végeredmény egy retusálát, azaz megváltoztatott, manipulált stb kép. Egy retusálás fotós ugyanazt tudja csinálni amit egy AI egy fotóval. A generált kép pedig azt jelenti, hogy a semmiből hoz létre valamit(leegyszerűsítve, mert a semmiből az AI nem tud letrehozni új dolgot, arra csak az ember képes). Az értelmeszerűen nem lehet hirdetési kép. A fotón a hirdetőnek kell szerepelni, ha a nyers fotóhoz hozzányultak, akkor pedig retusált. A retusált kép pedig azt jelenti, hogy eltér a valóságtól. Ezzel kapcsolatban az AI lufi semmit nem változtat. | |
| 2024. augusztus 8. 21:40:25 | |
Nem vagyok a tèma szakèrtője, de egy saját magáról kèszült kèpet ami a hirdetőre hasonlít, ő van rajta, megszólalásig na olyat AI nem tud kèszíteni? | |
| 2024. augusztus 8. 21:23:27 | |
AI által generált képek sosem lesznek. Felvetést sem értem, hiszen mindenki csak saját magáról készült képpel hirdethet. Ez kizárja azt, hogy AI által generált képpel hirdessen valaki.... | |
| 2024. augusztus 8. 08:23:33 | |
"Retusált, egy évnél..." Most ez a szöveg a kèpeknèl vagy hogy retusmentes. A közeljövőben várható bővülès, pl. MI/AI generálta kèpek, vagy itt mèg nem tartunk vagy az Uniós szabályozás mèg nem tart itt, stb? Valahogy úgy èrzem idővel már nem a retusált/nem retusált lesz a vízválasztó. A mestersèges intelligenciáè a jövő a kèpszerkesztèsben is. | |
| 2024. augusztus 7. 08:22:31 | |
Lehet ezt is csinálni, és kutakodni. Aki viszont erőfeszítés nélkül, és gyorsan akar tájékozódni, megnyitja a térképet....;) LINK | |
| 2024. augusztus 7. 05:45:08 | |
A itt hirdeto budai masszazs holgyek tobbsege, szalonok tagja. ranezel a hirdetesekre es a kepeken , butorokon latszik elegge a legtobb esetben, hogy kik tartoznak egy "csapatba". persze vannak maganzok is budan. | |
| 2024. augusztus 6. 21:09:27 | |
Sziasztok! Tudtok Budán masszázsszalonokat, mert amit találtam az a Pesti oldalon van. | |
| 2024. augusztus 6. 19:47:49 | |
Nem tudom elmagyarazni, hogyha az a szabaly , hogy egy beszámoló beszélgetésben nem lehet más hirdetőről írni, az miért von maga után törlést, ha nem konkrét másik hirdetőről, hanem Név nélkül említett hirdetőtől írsz, AZ IS MÁS HIRDETŐ. Sőt. Ha általánossagban irsz, akkor is másról írsz. Minősítésre meg ott a beszámoló vagy az infóbázis. Én értem azt is, hogy nem érted meg, ha másik vendég kárára poénkodsz és jelenti, törölni fogjuk. Nem kell egyetérteni a moderálási szabályokkal. Azzal sem kell egyetérteni, hogy autópályán 130 és nem 300 a sebesseghatár. De ahogy megb@sznak egy havi átlagfizetésre 300al, úgy itt is megkapod a törlést és a levonást. Lehet hisztizni az üzenőfalon, de mostantól törölni fogom. Igazából már valszleg eddig is azt kellett volna tennem. | |
| 2024. augusztus 6. 09:15:59 | |
Köszönöm szépen a sok jó tanácsot! Tulajdonképpen ezért intézem ügyeimet face to face. Akkor és ott valamiért mindig más a végeredmény. | |
| 2024. augusztus 5. 11:31:33 | |
Csak még egy bölcsesség. “ Mindenki jól tűri a fájdalmat, kivéve azt aki érzi “. Anfield engedd el a sérelmeket, itt ne keress igazságot, csak a csajokat. És meglásd megszűnnek álmatlan éjszakáid. | |
| 2024. augusztus 3. 13:38:04 | |
Szokásomhoz híven ismét egy mondás: "Valakinek a tyúkszemére léptek" Hogy jön ez ide? A tyúkszem egy fájó de mások által nem látott pont. A legsikeresebb embernek is lehet :( Persze ezt ma szebben önérzetnek, jognak nevezik, de az előttem hozzá szóló írta meg a lényeget,'kár az energiáért, ez nem a te üzleted'... | |
| 2024. augusztus 2. 18:25:00 | |
Anfield, értem, hogy a büszkeséged sérült, de senki nem kötelez, hogy itt múlasd az időt, viszont az oldal tulajdonosai, üzemeltetői egyrészt olyan szabályokat hoznak, amiket akarnak, másrészt azt engednek ide, akit csak akarnak, és azt tiltanak ki, akit akarnak. Ezen lehet hőbőrögni is akár, vagy kereshetsz jogorvoslatot, de szerintem tök feleslegesen cipeled a sérelmeidet. Amennyi energiát ebbe beleölsz, lehet hasznosabb lenne értékesebb és fontosabb tennivalókra fordítsd. | |
| 2024. augusztus 2. 18:17:16 | |
Csak hogy èrtsd Anfield, moderációs bünti, az egyik: "13. Az oldalhoz méltatlan, színvonal alatti hozzászólás". Kerüld el, vèdd ki azzal hogy abbahagyod. Ráadásul parttalan is, ami meg egy másik moderációba ütközès. 14 fèle moderációs bünti van, szerintem te nem követed ezeket így nem is tudsz erről. | |
| 2024. augusztus 2. 17:10:19 | |
Idézeteket én is ismerek: “Semmit nem lehet megtanítani egy embernek. Csak segíteni abban, hogy rátaláljon önmagán belül.” Lassan kimeríti a dolog az oldalhoz méltatlan hiszti fogalmát... :) | |
| 2024. augusztus 2. 14:27:16 | |
Azt hiszem a kultfilmből egy idézet pont ide illik: "Mutasson nekem egyetlen embert ebben a te..es országban, akire ha kell, 5 perc alatt nem bizonyítom rá, hogy bűnös! Magára is, magamra is, mindenkire!" | |
| 2024. augusztus 2. 13:40:00 | |
Így már tiszta.. 👍 | |
| 2024. augusztus 2. 08:23:21 | |
Na jó...;) Bár már többször le lett írva keírom újra, úgy látszik pár havonta le kell...;) Szerintem megkérem vivát, hogy havonta másolja be amit most fogok (újra) leírni. Ő szereti beidézni a szabályokat úgyis;) Mi az oka annak, hogy a hirdetők minősítése csak beszámolóban és infóbázisban engedélyezett? A teljesség igénye nélkül: 1. Ha egy hirdető szakmát vált , és távozik erről a területről, sokszor kérő a róla szóló tartalmak törlését. Ekkor ha szanaszéjjel vannak róla infók az oldalon sziszifuszi munka lenne kikeresni miket kell leszedni. 2. Ha egy hirdető mégis visszatér erre a területre, akkor egy mozdult így visszaállitani az infókat róla. 3. A nálunk hirdetők beszámolói ellenőrzött, kitaláció, lejáratás, álmodozás stb szűrési kerülnek. Ha kismillió helyre lehetne írni, nehéz lenne követni a dolgokat és nem lehetne utánanézni az infók hitelességének. Ha valaki leir egy fals infót, nem azt mondja többi vendég, hogy x nem írt igazat, hanem at, hogy az oldal nem ír igazat. Miközben vért hugyozunk az ellenőrzött tartalmak ellenőrzésért. 4. A legtöbb vendég nem akar mindent átböngészni az oldalon, hanem egy helyen akarja látni az infókat, és nem keresgélni hol lehetnek. A moderálási szabályoknak oka van. Mindig. Alapvetően a fentiekre magától is rájöhet mindenki, ahogy a többi moderálási szabály okára is. A moderálási szabályok okairól kérdezni lehet, viszont ha valaki nem ért velük egyet, betartania akkor is be kell. | |
| 2024. augusztus 1. 17:31:20 | |
Na ott a pont mert a szabályokat 1 ember hozta létre ,és aki nem ért valamivel egyet akkor repül !😆 | |