2024. március 4. 21:01:26![]() | |
Ha két külön internet lenne és mindenki csak az egyikhez férne hozzá, akkor igazad lenne. De nyilvánosan elérhető az adatlapja a máshol hirdető lányoknak. Az infobázis barmily meglepő is, a vendégek érdekében van, a vendégek tájékoztatása lényege. És nagyon sok esetben derul ki valótlan, vagy félrevezető adatlap más oldalakon. Aki biztosra akart menni az eddig is innen választott, és ezutan is innen fog, aki meg szeret kisérletezgetni az körbenéz máshol is, ahigy eddig. Legtöbben úgyis minden oldalt megnéznek, ez nem jelent többlet reklámot. Sőt. Ha negatív hírek vannak egy lányról, akkor po t higy nem reklám a pozitív hírű lányok meg rajohet ek, hogy itt érdemes hirdetni. De az infobázis alapvetően a vendégek érdekében van. Ahogy a beszámolók. ![]() | |
2024. március 4. 20:55:27![]() | |
Igen. Erről szól az infobazis. ![]() | |
2024. március 4. 20:33:26![]() | |
Nem tudom, lehet én látom rosszul a helyzetet! Reklámot csinálunk a másik oldalnak, az ott dolgozó lányoknak? Mintha ez a gyorsinfó ezt is szolgálná. | |
2024. március 4. 20:24:17![]() | |
Ertem, koszonom! Ezek szerint, akkor itt nem kell bizonyossag, hogy a tiszteletdij valojaban annyi, amennyit a telefonon megbeszeltunk, az extrak nem a helyszinen derultek ki, stb? Ha van egy telefonos infom a masik oldalrol, azt beirom az infobazisba es johet a premium nap? ![]() | |
2024. március 4. 20:01:01![]() | |
Ha valaki évekkel ezelőtti informaciot oszt meg, és kiderum azt természetesen töröljük. Persze ha benne van , hogy tavaly tavalyi az info akkor nem. A szóban forgó bejegyzéseket szúrópróba szeruűen ellenőriztuk és stimmelt. Sokan telefonáltak érdeklődés jelleggel. A lányoknak más oldalakon rengeteg érdeklődő hívás van. A mi oldalunkon abban is különleges, hogy a nálunk lévő hirdetesekben megbíznak a vendégek, és nem hivogatnak tucatszám vendégeket, mert az adatlap alapján már tudnak dönteni. Más oldalakra ez nem igaz. Van aki veszi a fáradságot és ezen érdeklődő hívások eredményét megosztja, van aki nem. ![]() | |
2024. március 4. 19:49:50![]() | |
Hátha csak felhívta őket, lejegyzetelte a rózsainfót hátha jó lesz egyszer valamire. ![]() | |
2024. március 4. 19:34:53![]() | |
Az is szep teljesitmeny, egy call centeresnek is becsuletere vallna ![]() | |
2024. március 4. 19:20:48![]() | |
szerintem csak ennyit hívott fel ![]() | |
2024. március 4. 18:41:22![]() | |
Az már döfi! 100 különböző, nem itt hirdető lánynál járt valaki az infóbázis indulása óta? Minden elismerésem az úttörő munkáért és a potenciáért egyaránt! ![]() | |
2024. március 4. 18:36:02![]() | |
Elolvastam az infobazis mukodesi leirasat, de arra vonatkozoan nem talaltam utmutatot, hogy milyen aktualitassal lehet informaciokat megosztani. Kerlek Webi, segits? Ha voltam itt nem hirdeto lanynal, illetve lanyoknal a kalandozasaim kezdeten (jo par evvel ezelott), akkor megoszthatom utolag a kellemetlen tapasztalataimat? ![]() | |
2024. március 4. 15:26:26![]() | |
Kedves Webi! Ha már személyesen írod, hogy ezek valid információk, merem remélni, hogy valaki ellenőrizte is. Az pedig, hogy melyik politikus vagyok, maradjon az én titkom, aki akarja, kideríti. Azt már magamtól is írtam, hogy ha tévedek, elnézést fogok kérni. . Kedves Rupert! Köszönjük a sok infót, remélem hogy legalább akkora validitással bírnak, mint a múlt havi 4600 szavazatod. Az se volt kis meló, ez sem az. Ennek a 100 adatnak nyilván birtokában voltál eddig is, így minket, a többi makktársat akár beavathattál volna korábban is, előző hónapokban, de jobb későn, mint soha... Még egyszer hálás köszönet! Sok szerencsét kívánok a tombolához, ebben a hónapban igazán izgi a főnyeremény! Ha valamiben megbántottalak, ezúton kérem elnézésed! ![]() | |
2024. március 4. 13:27:48![]() | |
Tudatos kolléga pedig akkor lenne tisztességes, ha a vádaskodásával támadott felhasználótól elnézést kérne. A felhasználó valid bejegyzéseket tett. Több mint 90%-ban a csokor méretet adta meg különböző hirdetőknél, ezzel nagyban segítve a többi makktársat információval a választáshoz. És igen, ezért jár, és megérdemli a tombolát, hiszen több mint 100 hirdető rózsacsokor méret kategóriával lett gazdagabb az infóbázis neki köszönhetően. És ez egyrészt nem kis meló, másrészt MINDENKINEK lehetősége lenne rá. És a példa világosan illusztrálja , miért nem engedünk nyílvánosan vádolni senkit, pláne sejtések alapján. Mi ezt tartjuk visszataszítónak. Ha valakiben kérdés, gyanú bármi merül fel, FELÉNK jelezheti, és mi megvizsgáljuk. Az alaptalan vádaskodást nem engedtük eddig sem, és ezután sem fogjuk. ![]() | |
2024. március 4. 13:22:05![]() | |
Zorba új regjén szültetett beírásokat töröltem, miután törölte az új reget is. :) | |
2024. március 3. 19:08:38![]() | |
OK, köszi a tisztázást, Webi! | |
2024. március 3. 18:10:11![]() | |
Egyébként a gumi nélküli szexre visszatértem. Rohamosan terjed ennek a vállalása. Nálunk nem hirdethet aki vállal ilyet, de egyre többen vállalják, folyamatosan kapunk visszajelzéseket erről. És elképesztő hiányosságokat mutat ezen hirdetők tudása a témában. Volt akit tulképp mi vilagositottunk fel, hogy nem a nem kívánt terhesség a probléma a gumi nélküli szexben, és nem hirdethet gumi nélküli szexet akkor sem, ha fogamzásgátlót szed.... ![]() | |
2024. március 3. 18:01:41![]() | |
Ez nem hiba hanem feature. És nem teljesen úgy működik, ahogy írtad. Aktív hirdetőkről is látni , hogy voltak beszámolói, de olvasni csak a beállításoknak megfelelőket lehet. A tényt hogy voltak beszik ugyanúgy lehet látni, ahogy a hirdetés történetben. Az infobazisban semmilyen új dolog nincs ezek kapcsán csak nem kell bogaraszni több helyről, hanem össze van szedve minden egy felületre, amit eddig is lehetett látni, csak szétszórtan az oldalon. ![]() | |
2024. március 3. 17:56:32![]() | |
Ha van infód beírod. Ha megkérdezted a hirdetőt és Neked azt mondta nem vállalja, akkor beírod azt. Te infót oszthatsz meg. Nem más beirasáról, hanem a saját tapasztalaidról a hirdető kapcsán. A hozzászólásokra pedig és az infóbázisra nem ugyanazok a szabályok érvényesek. ![]() | |
2024. március 3. 17:13:02![]() | |
Kedves Góré! Én találtam egy hibát, vagy kiskaput a gyorsinfóban. Ha egy korábban itt hirdető törli magát, inaktív, vagy aktív, de beállítja, hogy egy évnél régebbi besziket ne lehessen látni, tiszta lapot kért ezt az infóbázisban meg lehet kerülni, és tudom olvasni. | |
2024. március 3. 16:17:05![]() | |
Te Webi, ennek kapcsán a segítséged kérném. Mindamellett, hogy más user hasonló hsz-e miatt szólni szoktatok; elgondolkodtam azon, amit írtál. Hagyjuk a hamis dichotómiát (van harmadik lehetőség is), de mivel nem használom sűrűn az Infóbázist, érdekelne a logika mögötte. Példa: anonim beírja x dátummal, hogy "hirdető gumi nélküli szexet vállal". Ilyenkor nekem oda kéne írnom, hogy "anonim x dátummal kelt hsz-e szerintem hazugság, mert velem ilyen még sosem történt" ? Vagy mi volna ilyen esetben az elvárt a részetekről? (Tegyük fel, hogy voltam már adott hirdetőnél legalább egyszer.) ![]() | |
2024. március 3. 15:19:50![]() | |
Gondolkodtam miért is van rossz érzésem a hozzászólásod kapcsán, aztan rájöttem. Olyan vagy mint mélyen tisztelt OV miniszterelnökünk. Nem azt kell figyelni, mit mondasz, hanem, hogy mit teszel;) Azt mondod a bejegyzések megbízhatatlanok, de egyetlen bejegyzést sem tettél, amiben valakivel ne értenél egyet az infobazisban , azaz nincs egyik bejegyzés ellenkezőjéről tudásod, vagy egyetértesz a bejegyzéssel. De azt írod hiteltelen. Értek mindent. Elárulod privátba, melyik politikus vagy?;) ![]() | |
2024. március 3. 14:43:15![]() | |
Jah, és a törölt regisztraciós új becenévvel visszaszédelgő írogatók rendítik meg a bizalmat igazán;) ![]() | |
2024. március 3. 14:26:09![]() | |
Teljesen egyértelmű a kiírás, és minden bejegyzés előtt látható melyik telefonszámról íródott. Aki nem tudja értelmezni , az sajnos nem az oldal célcsoportja.... ![]() | |
2024. március 3. 14:23:51![]() | |
Az infóbázisban nálunk nem hirdetőkről születnek bejegyzések. Mivel semmilyen kapcsolatunk nincs a hirdetovel ellenőrizni nem tudjuk. Időnként atnezzuk és az egyértelműen pontszerzés akciókat töröljük és dupla pontot vonunk le, a tombolajegseket ertelemszerűen töröljük. A gyorsinfo gyakorlatilag olyan mint más oldali az ertekelések. Nem ellenőrzöttek. És attól ,hogy anonim egy bejegyzés, számotokra nagyon nem egyértelmű, hogy ugyanaz írta. Mi látjuk természetesen, és ha ugyanaz küldi be 5x ugyanazt, töröljük. De nem óránként nézünk rá, bármily meglepő is ez;) Jah, és aki ok nélkül, sejtés vagy unszimpátia alapján vádaskodik nyilvánosan, akkor ő lesz szankcionálva ![]() | |
2024. március 3. 10:47:08![]() | |
Annyiban megvèdenèk minden vipet hogy csak besziírással nehèz összeszedni, max az arányok lehetnek mások. Egy beszi kb 100 pont, a vipsèg 30.000 pont. 300 beszit kevesen írtak, akik már igen kb 100 után már vipek voltak. ![]() | |
2024. március 3. 09:29:13![]() | |
"Volt itt nem egy VIP, aki az utolsó párezer pontját így szedte össze." Volt az pár tízezer is. XD ![]() | |
2024. március 3. 08:52:43![]() | |
Ez a része zavar a legkevésbé. Inkább a tombolajegyek farmolása a gusztustalan. ![]() | |
2024. március 3. 08:15:46![]() | |
Az a makktárs a 30 nap alatt az 5000 beszit èrtèkelheti átlagosra ès èrtèkelheti jól megírtra, ugyanannyi pont lenne, de ő az átlagost választotta. Ez a rèsze no comment hogy emberi oldalról mit gondolok. Ennyi beszit ilyen rövid idő alatt nem lehet elolvasni, tehát azonnal nyomja az átlagost. Tiszta szerencse hogy nincs annyi ideje hogy indokoljon meg hogy már be van vezetve a moderáció. Nincs kètsègem hogy máskülönben 5000 lehetne jobbat osztott volna ki. Ez a tevèkenysège a közössèg szempontjából nem hogy nem hasznos, de teljesen káros, mèg ha a kár hangyányi is. Pici bosszúság a tènykedèse akik erre fogèkonyak. Persze lehet bosszantóbb a szitu a jövőben mèg. ![]() | |
2024. március 3. 05:24:32![]() | |
Én egyáltalán nem hiszek az anonim tett gyorsinfó bejegyzésekben. Abszolút hiteltelennek tartom. Főleg, ha ezekért a bejegyzésekért tombolát lehet kapni. Egyik MT ebben a hónapban már 22 tombolát gyűjtött, ha jól látom. Két nap alatt...(Az a MT, aki 30 nap alatt képes 5000 beszit értékelni, átlagosra.) Beszámolót nem ír, csevegőbe nem ír, igazából semmit sem ír, csak gyűjti a pontokat és a tombolákat. Azon túl, hogy ez nekem gyanús, visszataszító, az anonim tett bejegyzések hiteltelenek is, ha bármiféle jutalmat, pl. tombolát érnek. Remélem tévedek, és akkor elnézést kérek. ![]() | |
2024. március 2. 21:09:48![]() | |
Közben egy tisztelt MT rám írt, hogy néhányat ő küldött be, és sms-kel bizonyította, hogy valósak az infók. ![]() | |
2024. március 2. 10:35:55![]() | |
Mit is szólhatnèk? Odáig nekem is tetszik az ötleted, hogy megnyerem. :))) ![]() | |
2024. március 2. 00:07:46![]() | |
Van egy jó ötletem! Megnyered, és megyek helyetted!!! :) Mit szólsz?? :D Nekem tetszik! :) ![]() | |
2024. március 1. 23:51:13![]() | |
Nabut, az èn elhatározásomhoz szerencse is kell, mert èn tombolán gondoltam. ![]() | |
2024. március 1. 21:59:15![]() | |
Lehet még fokozni! Miss Január, Miss Február és most Miss Március Zoé! Elhozza nekünk a tavaszt! Én meg azt határoztam el viva, hogy megnyerem a főnyereményt tombola nélkül! ![]() | |
2024. március 1. 21:16:33![]() | |
Jajj de jó!!! Ez most sokat segített a márciusi terveimben: Elhatároztam hogy megpróbálom megnyerni. ![]() | |
2024. március 1. 21:11:41![]() | |
Inkább a beszik szaporodhatnának. :) ![]() | |
2024. március 1. 19:06:20![]() | |
Köszönjük, hogy ilyen kecsegtető nyereményt szerveztek nekünk, de mindenekelőtt köszönjük a lányok ehhez való pozitív hozzáállását! . Ezek után senki se csodálkozzon, ha szaporodnak az öncélú, kevésbé és még kevésbé hasznos, l'art pour l'art jellegű, de tombolát erő hozzászólások. ![]() | |
2024. március 1. 18:49:12![]() | |
Az igen! Itt tömegessével fognak rajthoz állni a jelöltek, hátha nyernek! 😁😁 ![]() | |
2024. március 1. 18:30:32![]() | |
2024. március 1. 18:29:39![]() | |
Mivel nagyon lepörgött újra bemásolom ide:) Előző hónapban megszerezett tombolákat kisorsoltuk. Gratulálunk a nyereteseknek, őket személyes üzenetben is értesítjük a nyeremények átvételi módjáról. A tombola nyereményjáték újraindul, rövidesen kiírjuk melyik hirdetőnk fogja várni a következő havi nyertest... :) FŐDÍJ, randi Tiával: 688589 - FromOhio Akik nem nyertek, szerintünk örülnének egy beszámolónak is a randiról :) Potencianövelő: 706640 - westside 440417 - Móriccka Prémium vendég előfizetés: 421773 - Metin 395446 - Jak40 808677 - Lacafici 149495 - PandorX 796108 - Muki44 395605 - Offenburg 686319 - Qantas 367380 - Timsel73 314446 - Mikkamakka24 358957 - cuteguy 300789 - Thom25 216828 - xxxpetya 734135 - aks999 800523 - Perfekt 233904 - Tomi42 648100 - Miska40 | |
2024. március 1. 12:04:06![]() | |
Erre tudnál konkrèt pèldát mondani melyik esetre gondolsz Smagus? Az aranycsapat második helyère mindenki emlèkszik azóta se èrte el magyar csapat a VB 2. helyet, mèg sem vagyunk elègedettek azzal. A kortársak aranyat vártak, csalódás volt a második hely. ![]() | |
2024. március 1. 11:54:25![]() | |
Igen, èrtèktelenebb mint az arany. Nèzd meg a magyar állam melyikèrt mennyit fizet ès el is dőlt a kèrdès. Ha versenyeznèk csakis az arany lenne a cèlom. ![]() | |
2024. március 1. 11:24:17![]() | |
TE emlékszel. Mert ahogy írod "benne vagy a sportban". Aki nincs benne az csak a bajnokot ismeri - vagyis csak arra vam esély. A nem érmeset meg aztan pláne nem tudja senki... Az első helynél minden más értéktelenebb. Nem értéktelen, hanem kevésbé értékes. ![]() | |
2024. március 1. 11:23:58![]() | |
Már bocs, de az emlékeznek szó azt jelenti, hogy általánosságban, a világban. Ha mondjuk a testvérem olimpiai 5. lett akkor nyilvánvaló, hogy arra én személy szerint sokkal jobban emlékszem, mint akármelyik aranyéremre, vagy akár a focivb győztesére. De ugye ez nem azt jelenti, hogy a világon mindenki ugyanúgy emlékszik, mint én? A magyarok nyilván jobban emlékeznek a magyar sportolókra eredménytől kb függetlenül, mint a többi nemzet sportolóira. De világszinten ez már nem igaz. Ha a földön élő 8 milliárd embert megkérdeznéd, tuti hogy legtöbben a sport kapcsán az elsőkre emlékeznének, gyakorlatilag mindegy, hogy milyen versenysorozatról van szó. ![]() | |
2024. március 1. 11:18:34![]() | |
Mindenki allaspontjában megtalálhato az az akceptálható indok, ami miatt valid lesz a vélemény. Viva sokat posztol, és szokott okoskodni is. Más meg paraszt és olyanokat vág más fejéhez amit ő is csinál.... pl. csütörtökön 08:46:06 kor született hozzászólásod. Annak aztán tényleg sok értelme volt, teljesen megfogott és elgondolkotataott az érvek ezen bonyolult rendszerének felépítése, olyan érdekfeszítő .... tolerancia. Egyik ember ilyen másik olyan. Nem azt kell elfogadni amit valaki és ahogy ír, hanem azt hogy a másiknak ez a véleménye, és így csinálja, még ha te nem is ugyanúgy gondolod, csinálod. ![]() | |
2024. március 1. 11:07:40![]() | |
Bocsánat, de ez nagyon nem igaz. Benne vagyok a sportban és van olyan olimpia ahol a magyar ezüstre emlékszünk, a 6 éves kezdő is meg tudja mondani ki nyerte... de hogy ki lett az aranyérmes, na azt senki (azaz alig valaki) tudná megmondani ![]() | |
2024. március 1. 11:03:48![]() | |
Értéktelenebb. Értékes, de nem annyira mint a bronz. Ez teljesen normális és magától értetődik. Nem azt mondja senkit hogy értéktelen, és nincs mögötte teljesítmény stb, hanem azt , hogy nem olyan értékes mint az atany. Az olimpiai bajnokra emlékeznek. A másodikra, harmadikra jóval kevesebben. ![]() | |
2024. március 1. 10:58:09![]() | |
A nyeremény az amit valaki megnyer. Függetlenül attól, hogy milyen módon, teljesítménnyel vagy szerencsével. Lehetnek szinonimája vagy hasonló, akár árnyaltabb szavak is egy adott dologra, főleg a magyar nyelvben, de a nyeremény szó hivatalos magyar jelentése szerint azt jelenti, hogy szerencsével vagy teljesítménnyel megnyerhető. | |
2024. március 1. 10:56:53![]() | |
Értéktelenebb egy bronz az olimpián? Érd el, és megtudod! ![]() | |
2024. március 1. 10:55:42![]() | |
SimiSoma, még szerencse hogy oda írtad, hogy félreértések elkerülése végett: Cronosnak válaszoltam. ![]() | |
2024. március 1. 10:31:42![]() | |
Előzmènyek gombot használtad, nem lehet fèlreèrteni hogy Cronosnak ment. Megengedsz pár èszrevètelt? :) Garantált nyeremèny, garantált ajándèk ezt kevered a garantált meglepetèssel. Meglepetèsre igaz amit írtál. Nyeremèny, ajándèk lehet előre meghatározott is. Más: a nyeremèny nagysága, èrtèke. Az ötös lottón sem csak öt találatossal lehet nyerni. Az ötös 6,5 milliárdot fizetett. A kettes 3130 ft-ot. Most akkor akinek kettese volt az menjen oda a SZJ. ZRT-hez hogy tartsd meg az aprót... Ez nem nyeremèny? A feltètelek ismertek. Olimpián is az első aranyat kap, a harmadik èrtèktelenebb bronzot. Ez a játèk lènyege, ettől olyan èrtèkes az első díj, akár lottón, akár olimpián, akár itt a tombolán. Örülni kell ha nyertèl. (Egyèbkènt èn átvettem a főnyeremènyt harmadmagammal, legalább is írásos nyomok alapján hárman, lehet így is) ![]() | |