• Bia

• Beküldte:
  • Egyeztetés:

Az egyeztetés mindig egyszerűen megy Biával: személyesen, telefonon vagy SMS-ben megbeszéljük, hol és mikor találkozunk és mindig pontosan, előkészülve vár, vagy jön a megbeszélt helyre, még akkor is ha ez hely egy másik országban vagy akár kontinensen van.
  • Megközelítés:

Bia házi rendelője, jól megközelíthető az Árpád híd metrótól két perce gyalog, autóval pedig a házzal szemben őrzőtt parkoló. De ezúttal ez nem releváns, hiszen Biácska várt rám úticélunk repterén, ahol nemsokkal előttem szállt le. Rövid taxi út után érkeztünk meg kalandunk helyszínére.
  • Helyszín:

“Mainhattan” egyik luxus designer hotele, amelynek slogenje abszolút passzol a helyzethez: “Egy percet sem aludtam, mégis szuper éjszakam volt…”…:-)) A hotel modern, elegáns, de a szobák kicsik, viszont a hotelben található a város legjobb bárja.
  • Lány külseje:

Nem sok újat tudok mondani Biáról… Még mindig övé a régió legkerekebb posija, legjobban proporcionált cicije és a legkedvesebb mosolya. A képek önmagukért beszélnek…
  • Action:

Délután a hotelbe érve Biácska az út porától megszabadulandó, beugrik a zuhanyzóba, ami már önmagában is élmény, mert a hotel tervezői ugy gondolták, hogy csak egy átlátszó / áttetsző üvegfallal választják el a szobatól, így az ágyra dőlve, fantasztikus látványban van részem.

Ezután én következtem és mire előjövök a zuhanyból, Bia már a paplan alá bújva vár. Gyönyörű barna hajrengetege és barna bőre, vállai nagyon jól mutattak a fehér ágyneműn. Mellébújok, Ő magához húz és úgy csókol mintha ki lenne rám éhezve. Tökéletes az illuzió, ahogy jelvével játszik, finoman szívja az ajkaimat és meg meg nyalja őket. Én szorosan ölelem és gyönyörű formás cicijet markolom maradék kezemmel. Bia egyszer csak a hátára fordul és magával húz, úgyhogy hirtelen felül találom magam. Felülök megcsodálom a látványt, a hanyatt fekve is csodálatosan álló ciciket és gyönyörű hasat. Bia elmosolyodik az ágaskodó KisHaver láttán, menten felöltözteti és finoman a megfelelő helyre illeszti. Lassan haladok befelé. Minden alkalommal külön élvezet amikor először hatol be a KisHaver ebbe a remekbeszabott punciba és ezúttal is kiélvezem minden milliméterét. Bia közben már markolja a fenekem és úgy húz magához, egyre beljebb. Finoman mozogni kezdek és közben csókolom ahol érem. Érzem, ahogy hamarosan ömleni kezdenek belőle illatos nedvei. Én egyre gyorsabban döfködöm, ami, mint látom nincs ellenére. Majd váltunk, Bia fölémkerekedik, félguggolásban magába illeszti a felfelé álló kishavert, majd rámborulva, mozog és csókol. Stabilizálandó ajakait az enyéimen, inkább én kezdem őt lassan, majd csorsan döfködni alulról / hátulrol. Már közel a vég, úgyhogy megkérem, álljon az ágy mellé. Én labamat a padlóra, derekamat az ágy szélére támasztom, Bia pedig ráguggol finoman és úgy kezd mozogni. Ez a kivégzőpóza, nem bírom sokáig, ahogy hüvelyenek elülső bordái maszírozzák a makkom alsó felét. Hatalmasat élvezek és szinte hallom amint utódaim visszapattanak a Biát tölem elválasztó gumifalról.

Nem akarok Bia adósa maradni, a hátára parancsolom, lába közé fúrom magam. Lassan, nagyon finoman nyalogatom punciját, előbb lejjebb, majd finoman felfelé haladva. Érzékeny műszerről lévén szó, csak óvatosan csinálom, de aztán a kellemes hangoktól felbátorodva, ütemesen nyalogatni kezdem, Biácska apró, rejtőzködő kis pöckét. Közben jobb kezem mutatóújjával, a bejárat környékét simogatom. Biának nagyon nincs ellenére, es többször beleremeg a kényeztetésbe, amígnem egyszer csak csúcsra jut, a már általam is megénekelt úrinős “módon “…

Sietve összeszedjük magunkat és irány a közeli rendezvénycsarnok, ahol Bia nagy kedvece és egyben fiatalkorom egyik népszerű pop-ikonjanak ad koncertet. VIP jegyünkkel előbb kapunk egy backstage turát, majd vacsora közben tiszteletét teszi maga az előadó is, aki a közös fotó készitése közben, le sem tudja venni szemét Biácska fehér topján keresztül ágaskodó mellbimbóiról… A koncert fansztastikus, mind zeneileg mind látványát tekintve.

Utána ismért irány a hotel, és a már emlíített bárban ízleljük meg közös kedvencünk, a cosmopiltan, helyi interpretációjat. A bár hozza a formáját, jó zene és hangulat, Biácska itt is ölel, csókol és simogat, férfitársaim féltékeny pillantásaitól kísérve.

Egy-két óra múlva, újra a hotelszobában találjuk magunkat, zuhany, ágy és nagyon jóleső fáradtsággal és hosszú csókolózás után egymás karjaiban alszunk el.

Másnap, reggeli torna helyett, újabb lepedőakrobatika, Bia ezúttal az ágyon guggolva intéz el “galád módon”…

Délelőtt séta a belvárosban, ebéd a hires helyi kolbászosstandnál és már mennünk is kellene a reptérre, de egyszerűen nem tudok elszakadni Biától, így hosszabbítunk. Irány a bolt, ahol Biácskának kanyarítunk egy übercsini Tommy Hilfiger fürdőrucit.

Délután felnézünk a tetőn található wellnessreszlegbe és megállapitjuk, hogy Bia cicije, továbbra is több mint helytáll a nemzetközi mezőnyben is, fürdőruhában és anélkül is. Szokásához híven, Biácska nem akar veszni hagyni egyetlen erekciót sem, így a wellnes részleg egy csendes kis sarkában kézzel vezeti le a feszültséget…:-)

Este egy ikonikus helyi felhökarcoló tetején található étteremben vacsorázunk, Bia isteni kis fekete koktélruhát visel, aminek dekoltázsa enyhén tudatmódosító hatással van rám… Ha valaki arra jár, lavasoljuk a langusztát vagy a szarvasgombás tatár beefsteaket előételnek, főételnek pedig a kacsamellet és a napi halat. Nem lehet melléfogni…

Este újra hotelunk bárjában relaxálunk, majd egymás karjaiban hajtjuk álomra fejünket. Sajnos másnap Biának korán indul a gépe így reggel, forró csókókkal búcsuzunk egymástól.
  • Elszámolás:

A jó előre egyeztettet rózsacsokrót utólag nyújtom át Biának. Érték arány, mint mindig tökéletes.
  • Összkép:

Bia továbbra is fantasztikus. Imádom, hogy Biával bárhol meg lehet jelenni, a vidéki kisvendéglőtől, a legmenőbb New Yorki klubbokig. A reakció mindehol ugyanaz: mindenki minket néz, és engem írigyel…:-) Bia fantasztikus…